Gå til innhold

Hjelp! Mini på 7,5 mnd vil ikke ha pupp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 7,5 mnd'er vil nesten ikke ammes lenger. Han ble fullammet til han var 6 måneder, og jeg hadde så lyst å amme til han var ett år...! :/

Etter at vi begynte med mat vil han derimot ha mindre og mindre pupp på dagtid. Han har fått tenner både oppe og nede, og på dagtid bare suger han halvhjertet, biter og så ler når jeg reagerer. (Det er voooondt - så sier nei med litt streng stemme å kutter "tilgangen" tvert)

Han har imidlertidig kompensert med amming både 3 og 4 ganger fra han legger seg kl 1830 til han står opp i 08/09-tiden, noe jeg har latt han gjøre for å opprettholde produksjonen. (Jeg sover bra og lenge om morgenen så det har ikke gjort meg noe særlig)

Men inatt var det slutt på det også gitt - bare biting og tulling med puppen! Så nå har jeg bare ammet bare 1,5 gang på over ett døgn....

Arrrg-- jeg innser jo at det ikke er mulig å amme uten at han vil - men er det noen som har opplevd det samme der babyen har blitt interessert i amming igjen? Er det noen vits i å prøve å opprettholde produksjonen med pumping?

Ellers lurer jeg på hva jeg skal gi han å drikke - nå drikker han vann fra tutekopp til måltidene, men han må vell ha melk også?? Mme bare spytter han ut å brekker seg av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...