Gå til innhold

Noen som har født på St.Olav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte du på Øst eller Vest, og var du fornøyd med jordmoren din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:) Fødte i november i fjor, på Vest, og var veldig fornøyd med jordmora mi. Hun het Hilde:)

Skrevet

Født tre ganger de siste 4 årene. Meget førnøyd sist gang, ikke så fornøyd de to første.

Skrevet

jup, 3 år siden, på øst. Jordmødrene var det ingenting i veien med, og gikk gjennom 3 stk før ungen var ute.

Skrevet

Har født der, og var veldig fornøyd. Deilig med nytt sykehus, enerom, etc :-)

Hun het Gunhild jordmoren vår. Super dame :-)

Skrevet

Det var øst, forresten:)

11:55

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Godt å lese om andres erfaringer! Jeg skal føde der rundt nyttår, på øst, og håper på en god opplevelse :) men har allerede vært på både føden og svangerskapspoliklinikken flere ganger, og har bare gode opplevelser derfra, så jeg er egentlig ikke bekymret for akkurat den biten :)

Skrevet

Det er helt topp å føde på St.Olav! Barselhotellet, derimot, var jeg lite fornøyd med.

Skrevet

12:08

Hva var det du ikke likte på barselshotellet?

Bare interessert i å vite :)

Skrevet

Jeg var i en spesiell situasjon da, for jeg fødte alene.

Men jeg fikk lite oppfølging, ble overlatt helt til meg selv, også følelsesmessig. Gråt og gråt, men de løftet ikke et øyenbryn. Var kjempedeppa og i dårlig form etter en hard fødsel. Ba om hjelp, men ble møtt med himlende øyne, følte jeg. Syntes ikke de var noe hyggelige de som jobbet der. Ikke fikk jeg ta imot besøk heller, pga svineinfluensaen den gangen. Skulle nok bedt om å få bli igjen på barsel, der var de veldig hjelpsomme:)

Skrevet

Uff, nei det høres ikke ut som noen god opplevelse.

Rart de ikke tar mer hensyn når man for det første er alene, og for det andre lei seg og dårlig form. Har hørt flere som har snakket om at de føler seg forlatt på barselshotellet, men ei forklarte det som at de var redd for å forstyrre "familieidyllen". Synes det hørtes rart ut, siden det tross alt er et sykehushotell og man gjerne har mange spørsmål og er overveldet etter fødselen, men noen vil kanskje være mer i fred..

Godt du kom deg gjennom det likevel :)

Skrevet

Det var det jeg konkluderte med jeg også, at de sikkert ville la meg være i fred. Men for en familie er det sikkert fint der borte. :)

Lykke til med fødselen da! :)

Skrevet

Tror jeg fødte på vest ? Hm.. Uansett, veldig fornøyd ned St. Olav. Hadde en veldig fin fødselsopplevelse - og de som jobbet der var kjempe snille mennesker. Gruer meg ikke til å føde der igjen :)

Skrevet

1424 her igjen. Jeg har ikke samme opplevelsen som hun over her. Jeg storkoste meg på barselhotellet - og dersom det var noe jeg lurte på så bare dro jeg i en snor og de kom for å hjelpe så best de kunne. Kjempegod mat var det også der med dessert og det hele :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...