Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg er på slanker'n, men har ikke lyst til å kutte ut ALT søtt og sukkerholdig. Har likevel lyst til å forsøke å holde deg på et minimum, og sørge for at det jeg selv har kontroll over, inneholder minst mulig fett og sukker. Men nå er det helg, og søtbehovet mitt melder seg for FULLT her.... så da trenger jeg hjelp fra dere damer til gode tips til hva jeg kan spise en liten porsjon av som er MEST mulig sunn, uten at det er noe helt annet enn det jeg eeeegentlig har lyst på...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 En pose frosne bringebær fra frysa har reddet meg mange ganger Tin dem i microen og ha på en så sunn/usunn variant som du ønsker. alt fra fløteis til lettis eller fra vanilesaus til vaniljeyoghurt duger.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Fruktsalat med mager vaniljekesam kan du spise ganske mye av. Saftis laget av sukkerfri saft kan du også spise ubegrenset av uten å gå opp i vekt. Epler eller pærer i skiver og stekt i ovnen med kanel på. Gir god desertfølelse og er like sundt som å spise eple eller pære rått. Semuliepudding laget med lettmelk og kunstig søtstoff servert med bringebær (uten sukker) er godt og har ikke så mye kalorier.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Masse deilig oppskjært frukt med mager vaniljekesam Det tyr vi også til, deilig og minst ganske sunt! Vår blanding: Banan Appelsin Eple Pære Druer Mango Ananas (ikke hermetisk) Kiwi Jordbær(i sesongen)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 gummigodt er noe som varer litt og som man ikke legger på seg så mye av truly- varianten har litt mindre sukker enn de andre.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Ovnsbakte epler: skrell et eple per person, helst syrlige, del opp i båter dryss med kanel og muskat og kanskje litt nellik også bak i 20 min, 180 grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå