Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Programmet og ikke minst dr phil selv er jo rett og slett bare bullshit... Som den familien nå, som har hengt på programmet i 7 år!! (Noen som vil ha oppmerksomhet eller??) I dag handler programmet om at moren ENDELIG får plastisk kirurgi, for det fortjente hun virkelig... hahahaha.... Må ha operasjoner for å fikse trynet sitt, fordi hun har slitt med noen villstyringer til døtre i noen år... Jiiises... Møkkaprogram! Og ja, jeg skiftet kanal
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hehe.. takk for advarselen =) Jeg hadde tenkt å se på det nå, men jeg er så bedritent lei av dr.Phil-familien at jeg får mark. Denne familien mistet jeg interessen for for 4 år siden Så da sitter jeg heller her litt til med dere damer på bim/dib =) Deilig med en fridag
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Jeg lurer ærlig på om dette bare er manus! Er det mulig at voksne mennesker kan skjemme seg så ut? Ikke rart at døtrene er blitt som de er, de har jo ikke den mest oppegående moren heller da... Fy faen hvor de skjemmer seg ut!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Ja dette er en stor farse. Robin, kona til Dr.Phil ser ut som ei plastikkdukke hun også.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Velg en annen kanal da vel! Beste jeg vet er folk som sitter og ser på tv og klager over programmer i stedet for å bytte kanal!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Dr. Phil er ikke en ekte doktor sånn sett. Altså, han har doktorgrad i psykologi, men han har ikke lisens for å være psykolog (kun de med medisingrad kan kalle seg for psykiater hvis jeg husker riktig). Ifølge psykologiforeninger i USA betraktes showet som underholdning og ikke psykiatri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå