Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg begynner å få en sterk følelse i kroppen at jeg er gravid, men det er altfor tidlig å teste. Dette er hva jeg har erfart så langt; Jeg har sykluser på 30-34 dager. Sist runde var på 34 dager noe som betyr at jeg er på dag 24 i syklusen min. Hadde kos i senga 1, 4 og 2 november- altså dag 13, 16 og 17. Fra og med dag 15 begynte jeg med stikkinger i eggstokkene (begge to) og dette har fortsatt siden. I tillegg murrer det innimellom og stikkingen forverrer seg når jeg legger meg ned på rygg. På dag 19 fikk jeg plutselig en blødning så jeg tenkte at mensen kom veldig tidlig denne mnd. Men den stoppet opp på kvelden dag 20. Vi er ikke i prøvefasen da mannen vil vente litt med tredjemann. Jeg går derfor på minipilla, men jeg hadde en runde med omgangssyke tidligere i perioden som jeg ikke har klart å reflektere over før nå. Noen av erfaring rundt dette? eventuelt hva tror dere. Kan kroppen tulle så fælt om det ikke skulle være noe? De to foregående svangerskapene mine har begge vært forskjellige, men jeg hadde en blødning med førstemann som varte 3 dager. Når evt burde jeg teste meg når jeg ikke vet for sikkert hvor lang syklusen er? Tusen takk for at du leste og evt hjelp
Thea-mammaogdoula Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Jeg synes det kan høre ut som at du kanskje er gravid, eller så kan det jo og være eggløsningen du kjenner?! Jeg kjenner den som stikkninger og murringer også får jeg en liten blødning. Blir spennende å se da:) Har tre barn selv, er kjempemorro!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 Takk som svarer Jeg trodde det var eggløsningen jeg også, men nå har disse murringene stikkingene holdt på omtrent konstant i over 1 uke. Hadde EL slim rundt dag 12, men syntes dette var så tidlig ift sist syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå