Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Når blir jeg gravid? Jeg er født: 22.12.89 Min mann er født: 18.12.78 Vær så snill??? Betyr mye for meg:) HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Vet ikke om jeg synst innlegget ditt er meget desperat eller bare trist. Tror du på svaret du får her inne? Eller vil du så gjerne tro? Jeg håper for din skyld at du mer gjør dette for moroskyld. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Tror du må roe ned graviditetsplanene litt, det er ikke det smarteste trekket for å holde på en mann. Er du samme dama som har falt for en opptatt mann?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Nei, dette er kun for moro;) Jeg og mannen min har vært sammen i 5 år... Så tror jeg klarer å holde på han ja... Er vel ikke rart at man begynner å tenke på barn da?? Hadde vært gøy om noen hadde spådd, og at det hadde stemt:) HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Så du var 16 og han 27 da dere ble sammen??? Sier litt om han da.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jaha? Tror ikke kjærlighet har noe aldersgrense, men... Skjønner tankegangen din, for den har jeg hørt før... Men vi har holdt sammen, uansett hva sånne trangsynte som deg synes! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå