Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hei! Går igjenom forsikringen vår nå og per i dag ligger den på ca 1400 kroner i mnd. Da dekker den: Innbo, (leier) Bil (full pakke) 2 Barn/ ulykke Ufør Livsforsikring Inbo hytte, utbo har sameiet Hva ligger deres på sånn ca? Har akkurat lagt om fra et forsikringsselskap til et annet og nå synes jeg at jeg sitter igjen med en dyrere, men den dekker mer da =) Er dette mye eller midt på treet? Holder på og sette meg inn i alt nå... Phew....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Og jeg skjønner jo at det beror på hvor mye man har forsikret for rent materialmessig,men sånn ca...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Innbo Bygg enebolig utvidet barneforsikring 2 biler reiseforsikring familie gjensidige 20 000 pr år.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg hadde bil, hus og innbo (250 000) til ca 10 000 i året. (IF) Skal nevnes at jeg først betalte 9000 for kun bil (IF) Byttet så til gjensidige når jeg trengte flere forsikringer da dette var det rimeligste jeg kom frem til. Husker ikke hvor mye det var i året der, for ble oppringt av IF og fikk et tilbud der om jeg kom tilbake til dem, som da ble bare en 1000-lapp mer enn når jeg bare hadde bilen forsikret hos dem. Har nå solgt bilen, og flyttet til borettslag hvor husforsikring er innlagt i fellesutgifter, så har nå kun innbo forsikret for 500 000, og betaler ca 1200 i året. Har utenom dette forsikret min person for det jeg kan forsikre meg for i banken min i forbindele med lånet mitt, og betaler vel i underkant av 500 kr i mnd for dette. Har også betalingsforsikring på kredittkortet mitt, som er en hundrelapp i mnd. Har ikke barn enda, så ingen forsikringer der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå