Gå til innhold

Spørsmål om svie og kløe nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kjæreste i juni, og har vel hatt et par stykker før han etter at det ble slutt med barnefaren. Har lateksallergi, så kondom ble ikke brukt den gangen. Etter midten av juni har vi ikke hatt noe kontakt. Nå ringer han og sier at han har fått brennende smerte ved vannlating, klarer nesten ikke å tisse, så vondt det er. Han har vært til legen og sjekket for UVI og klamydia, men fikk ikke svar på noe av det.

Er det da sannsynlig at jeg kunne ha hatt det uten å merke det, og at han nå, over 5 måneder etterpå har fått symptomer?

har hørt at man enten ikke har symptomer, eller får dem ganske raskt. Han sier han ikke har vært med noen etter meg.

Har bestilt test hos legen, men kanskje noen vet her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden ha ikke har fått svar på prøvene er det jo åpent. Kan han ha fått sopp? ..

Men vi kvinner kan vel gå lenge uten symtomer på Klamydia.

Er ikke så lurt da, kan bli steril. Kanskje en grunn til å sjekke seg oftere hvis du har ONS innimellom?

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen ONS innimellom. Har hatt et forhold og en "venn med fordeler". Bruk av kondom gir dessverre meg store sår nedentil, så da droppes den. Har ikke noen hyppig skifte av partnere uansett, og bruker annen prevensjon mot graviditet.

Tenkte bare på om det var mulig for ham å få symptomer 5 måneder etter siste kontakt? På apoteket sin hjemmeside står det at symptomene oppstår fra 5 dager til 3 uker etter smitte.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...