Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3642387.ece Jeg personlig syntes at hver og en familie skal ta stilling til hva som er best for dem!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Nei, jeg mener staten bør gi tilbud om ytelser, her foreldrepenger, som gavner samunnet totalt. Så må hver enkelt fammilieavgjøre om de vil benytte seg av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå