Gå til innhold

Superundertøy for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få tak i superundertøy for gravide? Tenker da særlig på stilongsen... Jeg er ikke noe glad i strømpebukser og ull, så vil ha superundertøy, men finner ikke noe som har plass til magen noen steder. Og ja, jeg har googlet også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en herremodell i str xl, og den dekker magen helt perfekt. Kjøpte i utgangspunket feil for et par år siden, og den har vært gjemt bak i skapet siden da, men tok fram for å prøve nå i høst, og passer fint. Ganske posete på beina, men har jo alltid noe over, så det er ikke så ubehagelig. Låner mannen sin overdel, da blir jeg ikke bar på magen.

Skrevet

Jeg har vurdert å kjøpe for stor, men vil gjerne kunne bruke tights over og da funker det ikke at den er posete på beina.

Skrevet

Jeg har lett etter ullundertøy selv og ikke funnet noe godt svar, men nå har jeg nettopp kjøpt en ulltrøye (Devold) på G-sport. Den er størrelse M i herre, og den er overraskende smal i fasongen og over rygg og rundt armer. Jeg bruker S eller M i kvinnestørrelse til vanlig. Helt tilfeldig at jeg prøvde akkurat den. Har også hørt om noen som etter hvert rett og slett sur stillongsen bak frem, slik at magen får plass i rompa, hvis du skjønner. :-)

Poenget mitt er at det kan være en idé å dra til en sportsbutikk og rett og slett prøve litt forskjellige modeller. Noen merker er smalere, andre er videre, noen er tykkere og laget for skikkelig kaldt vært, mens andre er tynnere.

Skrevet

Jeg har lagt underdelen under magen jeg, og heller supplert med en større overdel, så den dekket magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...