Gå til innhold

Sorel vintersko? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte på nett, men fant bare en test fra 2008 der disse var noen av taperne..men har hørt at de er ganske bra nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 2,5 år har hatt Sorel-sko både i fjor og i år og vi er superfornøyd. Aldri kald, og aldri styr med ullsokker som klumper seg når skoene skal på.

Skrevet

Jeg har til meg selv,det er de varmeste og beste skoene jeg noen gang har hatt. Er barneskoene av samme kvalitet så ville jeg gått for dem:-)

Skrevet

Jeg har Sorel Carabou (jobber i bhg og er myyye ute) og sønnen min på 8år (vi bor landlig til og han er også veldig mye ute) har Sorel Trooper. Knallsko !!!

Vi bor forøvrig på nordvestlandet, så her kan være både kaldt, vått og surt.

Skrevet

Både barna mine og jeg har Sorel-vintersko. Vi er veldig fornøyde, er varme og gode på beina :)

Skrevet

Guttungene på 4 år her har sorel vintersko. De er varme og gode. Holder med en tynn ullsokk oppi, her om dagen da jeg henta i bhg og det var 8 minus, var de varme og gode på beina da jeg tok av skoene hjemme. ;) Bare kjøp de litt større str pga ullforet oppi er ganske tykkt, så det ikke blir trangt ;)

Skrevet

prøvde dem ned til minus 20 i vinter - de funket greit både for meg og snuppa på da 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...