Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 En bekjent av meg kritiserte meg for at jeg spiste salamipølse og ikke hadde gravidbelte i bilen. Hun er helt hykler i mine øyne Sitter i sakkosekk for å ikke få bekkenløsning, ligger på mange puter for å ikke besvime om natten, spiser ikke frukt med skallet på, boksmat er fysjfysj ++ helt hysterisk. Venter sitt 2barn. Så vi satt vi der da, hun kritiserte alle andre gravide for ditt og datt.. og plutselig tar hun opp sigaretten og tenner på den. Skikkelig storrøyker. Hehe fortalte henne hva jeg mente og dermed brøt helvete ut. Enn at jeg kunne kalle henne for dårlig mor. For det første sa jeg aldri at hun var en dårlig mor, men at hun burde være forsiktig med å kritisere andre når hun selv røyker i svangerskapet.. hehe ) På Facebook i dag står det bak statusen hennes: Rart man ikke kan godta at enkelte ikke er like perfekte.. så navnet mitt bak der! Jaja.. latterlig hele greia!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Ja, man bør ikke kaste stein i glasshus Bra du fikk sagt i fra da!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hahaha, fantastisk:) Gravide som røyker og deretter våger å kritisere andre gravide:) Har du svart i statusen hennes at man ikke kaster stein i glasshus? Moro om alle på vennelista hennes ser at hun røyker i svangerskapet:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Du kan jo skrive at: jaja noen av oss anser røyk i svangerskapet som farligere enn salamipølse:)
Lilleleen Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 å fy fader! Man burde ikke kaste stein i glasshus nei. Jeg syntes selv røyking i svangerskapet er en av de værste tingene man kan gjøre. Så hun burde ikke si noe til deg om hva du kan\ikke kan.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Haha! Gjør som LOTP i Barneparadis<3<3<3 foreslår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå