DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hei på deg:) Jeg var inne på bloggen din og kikket på oppskriften på hvit sjokoladekake. Hva slags farge har du brukt i kremen...? Jeg skulle hatt en blå farge. Vi skal ha dåp neste søndag - og disse hadde vært perfekte å servere! NB: Jeg har lagt inn spørsmålet på bloggen også... men regnet med å få raskere svar her ;o) God helg! Hilsen H.
blomstre Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 ...blander meg inn jeg... Gulesider har byttet nick til Villa Perlesukker. Fargene hun bruker finner du i bloggen under råvarer: http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/11/farger.html#comments
Villa Perlesukker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hei Jeg ser at blomstre har svart deg. Tips: kjøp farger for sjokolade om du virkelig har lyst til å lage og farge sjokolade. Da kan du bruke denne fargen i ren hvit sjokolade. En slik boks med 4 farger for sjokolade mener jeg koster kun 100.- Mange nettbutikker som har sånt Men pastafarge burde gå ettersom det er rømme i denne kremen .... jeg mener jeg også brukte pastafarge
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 Tusen takk for svar Det ser og høres kjempegodt ut. ..gleder meg til å imponere familien! Kan hende jeg "stjeler" noen fler oppskrifter fra bloggen din:=) Har lagt den inn i fav.listen min. God fredag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå