Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Tre dager på rad nå ingenting hjelper, den ligger og lurer og kommer og går. så nå skal jeg ta en pille med rød trekant på og gå og sove frem til mannen min og datteren min kommer hjem i 4 tia. Leverte datteren i barnehagen klokken 8 så jeg har fått unna det meste av vaskingen, bare pussing av speil og fliser igjenn men det må mannen min gjøre for i slike perioder som jeg er i nå er de bevegelsene drepen. Ha en fin dag Godt folk og takk for at dere tok dere tid å lese mitt syte innlegg full av bitterhet og skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Da må du til legen og få migrenemedisin. Om du har og ikke den hjelper så spør om å få migrene nesespray. Du kan ikke ha det slik. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 har du prøvd maxalt smeltetabletter? hvis det virkelig er migrene du har, så hjelper det utrolig bra! har du spenningshodepine, så er det bare å komme seg ut å få trent seg varm - tøye skikkelig - drikke et glass rødvin og stupe i seng.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg har maxalt men var forsent ute med å ta den når annfallet kom tok en i går og men det hjalp ikke. så nå er det bare og prøvë å sove det ut. Og jogge en tur senere i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå