Gå til innhold

Skal barna dine få julekalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle hvilken type og hva koster den?

Og hvor gamle er barna?

(gave, lego, sjokolade osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte i barnehage i høst, så da blir det kalender....

2,5 år

har kjøpt legokalender. kostet snaut 300 kr tror jeg.

Fiks ferdig og ikke noe ekstra arbeid.....

Skrevet

Ja, alle fire får kalender. Blir sånn når man har flere barn, det eldste får må jo yngste også få. Kan ikke la minste på 21 mnd stå å se på storebror på 9 år åpne en gave hver dag... De er 9 år, straks 7 år, 3 år og minste 21 mnd.

Jeg lager pakkekalendere.

Vet ikke helt hva prisen blir, jeg samler småting jeg kommer over hele året jeg. Samler det i et skap og har nesten til full kalender når desember nærmer seg. Vil tippe gjennomsnittsprisen på gavene ligger på ca 5 kr stk. De dagene jeg mangler til slutt fyller jeg med sjokoladepenger fra Nille.

Skrevet

Nei, er snart to år eldste, og går ikke i barnehage så slipper unna i år:)

Men driver å lager en adventskalender som begge barna skal få dele på fom.neste år, Da blir eldste snart tre år, og minste 1.5 år så da blir det en liten pakke til hver på den.

Tenker ikke legge så mye i det nei, blir vel små leketing, og litt godterier i helgene. Tenker at 2-300 pr barn er meer enn nok:) Har også vurdert å ha f.eks. det å lage pepperkakehus inkludert i kalenderen, men spørs om det vil funke..:) Har ett år å planlegge da.. hehe...

Skrevet

En får Lego og en får Kinder. De kostet rundt 120 kr eller noe slikt, kjøpt på tax free.

Skrevet

HAr en kalender med 24 små skuffer som er fin på veggen. Der legger jeg to små sjokolader (25 kr for 12 stk på NILLE) i hver skuff. TIl hver av barna,

Så kjøper jeg en flakskalnder til de på deling, så får de skrape annenhver dag......Evt gevinst blir delt mellom barna..Vinner de over 10 000 så vil vi nok bruke en del av gevinsten på oppussinga v barnas soverom og annet i huset vi hikke har ferdig enda..Avhengig av hvor mye over det blir (ved en mill, så vil nok ungene få et meget stort beløp hver inn på konto, og resten på hjuset)

Mannen og jeg har hver vår flax-kalender. Og evt litt større gveinst går rett i det store sluket "felleskasse og huslån"..:o) Også her, opp til 10000 til eget "sløs/ønskebruk" :o)

Skrevet

3år - Månetoppen kalender :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...