Gå til innhold

jeg savner han... meeeen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var en gooood grunn til hvorfor jeg gikk,

da han b.l.a. juksa med penger som skulle være til oss og babyen vi venter om noen mnd..

han har og vært uteo.. det var ikke utroskap i hans øyne, å jeg er den store stygge ulven, sjalu å greier,,

jeg fikk nok.

og forlot han etter alt dette..

men,

nå så sitter jeg hver natt å gråter å savner han,

mens han er ute med venner og damer å koser seg som om jeg å babyen ikke eksisterte..

vær så snill..

hva kan jeg gjøre for å komme meg videre etter dette og ikke falle for å ta han tilbake

da jeg inners inne ikke ønsker dette..

hjelp en liten sjel,, ,,

noen,,.

*laila*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i noenlunde samme situsjon som deg. Bare at jeg er kommet litt lengre enn deg. Jeg vet nå at han ikke er bra for meg. Men jeg savner han innimellom fordi om! Spesielt etter at han har vært her. Vi har to små barn sammen.

Eneste rådet jeg kan gi deg er og fokusere på det han har gjort mot deg og gjenta for deg selv at du har d bedre uten han. At han ikke skal få ta fra deg selvrespekten!

Vet d er vanskelig men det blir bare lettere og lettere. Prøv og tenk på deg og babyen din. Og at du skal være den beste mammaen du kan være for han/henne og d kan du ikke visst du skal være med han.

Lykke til. Det blir bedre:) god klem

Skrevet

Jeg skjønner deg VELDIG godt! Jeg har vært der selv..

Eksen var en drittsekk, utro, løy og festet som en tenåring.

Men, jeg elsket han tross alt dette...Det var beintøft å ta det steget til da jeg gjorde det slutt.

Han sa han ville kjempe for forholdet, men han viste meg ingenting. Så da jeg flyttet ut, så fortsatte han på unkarsliv sitt, som han holdt på med da vi var sammen..Vårt tidligere felles hjem ble forvandlet til ei feste- og knullebule. Han skiftet kvinnfolk hver helg, hadde det gøy med kompiser, og festet og drakk. Jeg og babyen var nærmest ikke-eksisterende, følte jeg...Selv om han kom innom for samvær, så oppførte han seg som en ungkar når han ikke var sammen med barnet.

Og fy det var vondt å se og høre om alle kvinnfolkene har dro med, flørtet med, og hang med. Det var så vondt å høre om alle festene han var på, og hvor "ledig" han var. Kunne gjøre hva han ville, når han ville.

Jeg derimot hadde omsorg for et barn, og kunne ikke gjøre alt dette til samme grad som han..Da endte det slik at jeg satt der i sofaen om kveldene og tenkte på han, var sjalu og savnet han noe grønnjævlig.

Flere ganger hadde jeg lyst til og bare ringe han og si at han måtte komme tilbake til meg, for jeg elsket han enda...

Men, jeg gjorde ikke det...Jeg tok meg selv sammen, og reflekterte over forholdet vi hadde hatt: da han var utro, løy til meg og prioriterte fester fremfor forholdet vårt. Ville jeg egentlig TILGI dette, og GLEMME?

Jeg bestemte meg da for å gå videre. Det var tungt. Men jeg klarte det, og vet du hva? Jeg har det MYE bedre nå! Jeg er så glad for at jeg ikke "knakk", og tok han tilbake. For da hadde garantert historien gjentatt seg...

Jeg vet at du kanskje ikke vil høre dette, men..Ting BLIR faktisk bedre. Det gjelder bare å tenke sunt inntil det skjer..

Ikke ligg å gruble over hva han gjør akkurat nå. Ikke tenk på hvilke damer han kanskje er sammen med. Og ikke tro at han koser seg og digger tilværelsen. Er det noe "alle" vet, så er det at nysingle ofte blir litt "overhappy", og litt løsaktig av seg. Fester mye og styrer på. Det er jo en grunn til det, og det er for å hjelpe seg selv til å komme over forholdet og eksen sin.

Tenk på deg selv, og barnet. Når du kjenner at du savner han, så tenk på alle de gangene han såret deg. Synes du han fortjener deg da? Bli sint på han!

Det jeg savnet mest da jeg dumpet eksen min, var kveldene alene foran TV'en, og det å legge seg i senga alene. Ingen å holde rundt, ingen å kose med, og ingen å prate med. Men jeg fant fort ut (etter å ha fått klarnet hodet mitt) at det ikke var HAN jeg egentlig savnet, men nærheten og det å ha noen..

Det jeg da gjorde, var at jeg tok babyen i senga mi, og lot hun sove sammen med meg i noen uker, til jeg ble vant med situasjonen. Kveldene brukte jeg foran PC'n til å chatte med gutter, og ta opp kontakten med gamle og nye flammer. Du føler deg SÅ mye bedre når du har noen å flørte med, og som gir deg oppmerksomhet.

Jeg brukte dagene mine til å være 100% sammen med babyen min, og vise henne glede og kjærlighet, istedetfor å gå rundt og sørge over en som har skuffet og såret meg så enormt som han gjorde..

Det handler om og ikke dyrke savnet og sorgen. Man skal jo sørge litt etter et endt forhold, men ikke gjødsle det..

Har du også lyst til å dra på fest, slik som han gjør?

Ordne barnevakt da, hvis det er mulig, og dra ut! Du er singel nå, og den dagen du treffer han som virkelig setter pris på deg, så kommer du til å smile fra øre til øre bare ved tanken på at du dumpet denne tosken. :-)

Og når tankene kommer igjen, om savnet etter eksen og ønske om å ta han tilbake; hent frem grunnene til at det ble slutt, og at han gjorde DEG til den store stygge ulven. Bli sint på deg selv for at du orker å bruke energi på han engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...