solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hva gjør jeg galt??? Jeg skal liksom slanke meg litt frem mot jul og gikk ned 4 kg veldig fort de føste 3 ukene, men de siste 3 ukene har jeg hatt samme vekta!!! Jeg spiser max 50g karber hver dag og en utskeielse i uken (stort sett lørdag) Nå er jeg ikke så god på treningen enda, men på det lave karber nivået skal jeg jo gå ned uansett.... eller????
lille sprelle Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 trening er den beste veien til vektreduksjon og strammere kropp! det er gjerne slik at man "stopper" opp litt når man går ned i vekt. Det viktigste er å ha en diett som gjør at du kan beholde dette spisemønsteret også etter at du har gått ned, ellers vil du gå opp igjen!
Grateful mom Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Drikker du nok vann, det er veldig viktig på lavkarbo. I tillegg, hvor kommer karbohydratene dine fra, hvilke kilder? Spiser du for lite fett? For mye "lavkarbobrød?" Jeg ville ha droppet den ene utskeielsesdagen den ene uken og sett hva som skjer da
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 De karbohydratene kommer fra Fiberrik som jeg spiser til frokost og lunsj + kanskje noen til kveldsmat. Og i det ene egget jeg spiser som pålegg! Denne dietten jeg følger med 30 g karber skal jeg ikke akkurat holde meg til etter at jeg er ferdig, da kommer jeg til å spise mer lavkarbobrød og annet pålegg en pizza i ny og ne og vanlig "lørdagsmat" Mulig jeg ikke drikker nok vann og får i meg nok fett!!! Men hvor mye av det skal jeg ha i tillegg til å kutte ned på karbene da?? Det har jeg aldri sett noen oversikt over..... =)
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Hei! Har ikke peiling på dietten din men ville bare gi deg et lite tips Jeg gikk ned 30kg etter mitt forrige svskap og jeg stoppet også opp i perioder. Men når vekta stoppet opp så jeg likevel forskjell på cm Mål deg i cm og ikke sjekk så ofte men max 1 gang i uka, samme tidspunkt, morgen eller kveld så kanskje du ser at du blir mindre selv om vekta står stille. Hvis det dannes muskler så veier muskler mer en fett så det kan være noe av grunnen. Prøv det med å måle deg. Det gir motivasjon til å ikke gi opp. Man må aldri gi opp Stå på! Du er flink!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2010 He he, tusen tusen takk Pulverheksa =)) Måle cm er noe jeg ikke har vurdert engang så den skal jeg ta med meg, tusen takk for det tipset =) Veie meg tør jeg ikke gjøre mer enn max en gang i uken, nå sist hadde det gått 2 uker siden sist jeg veide og jeg bruker alltid å veie om morgen (hvis jeg mot all formodning veier om kvelden så ligger jeg på over 1 kg mer enn på morgen) Kjempe glad for oppmuntringen =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå