Gå til innhold

Embryo 8 mm, hvor langt er jeg på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var 6+0 den dagen, men med et embryo på 8 mm trodde gyn jeg var nærmere uke 7 enn 6...noen som har hatt embryo på 8 mm, eller i nærheten? I såfall når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi måtte le litt, men alle som har vært gravid før eller kommet lengre enn 7 uker har nok hatt embryo på 8 mm. om alle vet akkurat hvor langt på vei de var på det punktet er vell mindre trolig ;) men embryoene vokser veldig ulikt i de fleste perioder av svangerskapet, det er derfor de er så nøye med at alle skal ha ordinær ultralyd i uke 17-20, for akkurat i den perioden er det lettest å fastslå hvor langt du faktisk er på vei. :) Så du skal ikke tenke så mye på disse størrelsene akkurat nå, for det kan fint ha forandret seg veldig til den ordinære ultralyden kommer på bane. :) Lykke til!

Skrevet

Da kan det nok hende du er nærmere 7 enn 6 uker ja... :) forrige svangerskap hagge jeg veldig tett oppfølging, fikk ul i uke 4, 6, 12, 15, 18, 24, 32, 34, 37 og 41 og absolutt alle unntatt den i uke 18 sa at jeg hadde termin den 23.februar , i uke 18 flytta de den til 28.feb!

de andre nekta på at det kunne være den 28 for de hadde mye bedre apparat enn jordmødrene!! :)

Skrevet

Vet at det blir sagt at det som viser mest presis termin er ul i uke 10/11...det blir bare ikke praktisert her i landet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...