Summerheat85 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Trodde jeg var 6+0 den dagen, men med et embryo på 8 mm trodde gyn jeg var nærmere uke 7 enn 6...noen som har hatt embryo på 8 mm, eller i nærheten? I såfall når?
2 gutter og 1 jente Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hihi måtte le litt, men alle som har vært gravid før eller kommet lengre enn 7 uker har nok hatt embryo på 8 mm. om alle vet akkurat hvor langt på vei de var på det punktet er vell mindre trolig men embryoene vokser veldig ulikt i de fleste perioder av svangerskapet, det er derfor de er så nøye med at alle skal ha ordinær ultralyd i uke 17-20, for akkurat i den perioden er det lettest å fastslå hvor langt du faktisk er på vei. Så du skal ikke tenke så mye på disse størrelsene akkurat nå, for det kan fint ha forandret seg veldig til den ordinære ultralyden kommer på bane. Lykke til!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Da kan det nok hende du er nærmere 7 enn 6 uker ja... forrige svangerskap hagge jeg veldig tett oppfølging, fikk ul i uke 4, 6, 12, 15, 18, 24, 32, 34, 37 og 41 og absolutt alle unntatt den i uke 18 sa at jeg hadde termin den 23.februar , i uke 18 flytta de den til 28.feb! de andre nekta på at det kunne være den 28 for de hadde mye bedre apparat enn jordmødrene!!
Summerheat85 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 Vet at det blir sagt at det som viser mest presis termin er ul i uke 10/11...det blir bare ikke praktisert her i landet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå