TurboPrinsessen:-) Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Følger visst ikke helt med i timen, så jeg spør jeg... Det er snakk om feiring av ID.. hva er det? Er helt for at snuppa skal få lære om andre religioner. Hun får skynde seg å begynne på skolen, slik at hun kan lære det videre til ho gamle mor:-)
blomstre Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 he, he, akkurat ordet id er vel ikke så greit å google heller.... muslimsk id får du imidlertid litt mer relevante treffe på, f.eks: http://nn.wikipedia.org/wiki/Id_ul-fitr Og husk på det der med "dumme spørsmål" når du får barn i hvorforalderen! :-)
lille sprelle Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 kortversjon: feiring av at ramadan er slutt for muslimene - nå kan de igjen spise og drikke også om dagen!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 Tusen takk, da ble jeg litt klokere:-) Jeg har ei snuppe i hvorfor alderen, og jeg prøver å svare så godt jeg kan.. søren meg ikke lett til tider når det kommer "hvorfor det?" til ALLE svar. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå