Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Vi skal feire bursdagen til gubben i helga med gode venner og drikke, noe jeg har har en del tanker rundt; jeg har uregelmessig mens, hadde sist mens i slutten av sept, og er i tvil om jeg skal ta en test i morgen eller ikke. Har jo ikke lyst til å skade en evt bebis, hvis det er noe der, men jeg har brent meg så mange ganger på at det ikke er noe, er jo sånn nesten hver måned.. Litt kjipt å kjøpe dyre graviditetstester hver gang selv om jeg vet innerst inne at jeg ikke er gravid, men man vet jo aldri :/ Hva har dere ville gjort?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Lang tid fra slutten av september nå, så hvorfor ikke kjøpe en test? Så dyre er de da ikke. Og har dere råd til fest og feiring, så burde det gå greit å kjøpe en test.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Ta en test. Sannsynligvis vil du få riktig resultat. Ellers kan du gå inn på www.billige-tester.no og kjøpe 10 graviditetstester for en hundrelapp. Sparer masse på det
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 ja, det hørtes rimeligere ut! Vet at det er teit å si at det er dyrt med tester når man tar seg råd til fest og moro, men det er bare den følelsen etter at man har fått en negativ test at man tenker "søren å, kunne spart meg de 150 kronene denne mnd også" hehe Er student så alt er nøye planlagt når det kommer til økonomi, hehe!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Ja det var teit å si at det er dyrt med test, men jeg syns det er enda teitere om dere forsøker å bli gravide hvis dere har så dårlig råd!! Koster masse, masse penger å gjøre alt klart til en baby! Kanskje du burde vente til du er ferdig utdannet og har fått deg en jobb? Og ta for guds skyld den testen FØR du drikker!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 JA det var teit at du sa det var så dyrt. Men jeg synes det er enda teitere om der prøver å bli gravid om dere har så sårlig råd! Det koster masse, masse penger å gjøre klart til en baby! Kanskje du bør vente til du er ferdig utdannet og har fått deg jobb? Og ta for guds skyld den testen FØR du drikker!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Nei, vi planlegger ikke å bli gravide nå, og som jeg sa er grunnen uregelmessige sykluser. Det er heller ikke slik at vi vender på hver krone, så skulle det være tilfelle så er et barn hjertlig velkommen, men jeg vet av erfaring at det kan være falsk alarm! Beklager dårlig formulering mtp at testene er dyre, er ikke slik at vi sulter oss ihjel om jeg bruker de pengene. Men å sette det i perspektiv, når man kan få 10 tester for samme pris på nettet, så sier det jo seg selv at det testene på apoteket er overpriset..!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Nei, vi planlegger ikke å bli gravide nå, og som jeg sa er grunnen uregelmessige sykluser. Det er heller ikke slik at vi vender på hver krone, så skulle det være tilfelle så er et barn hjertlig velkommen, men jeg vet av erfaring at det kan være falsk alarm! Beklager dårlig formulering mtp at testene er dyre, er ikke slik at vi sulter oss ihjel om jeg bruker de pengene. Men å sette det i perspektiv, når man kan få 10 tester for samme pris på nettet, så sier det jo seg selv at det testene på apoteket er overpriset..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå