Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Når begynte barna og sutte på tommelen?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Har UL-bilde av han suttende på tommelen Men etter at han ble født,så var han vel rundt 2mnd før han fikk kontrollert den inn i munnen - hvis jeg ikke husker helt feil.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Ok Min er 1 år og har ikke sutta på tommelen enda. Betyr det at vi er safe?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 ja,vil nesten tro det... De fleste som begynner og suge på tommelen eller begynner med smokk,starter vel som små babyer? Det er da de har sugebehovet. 100% safe er dere vel ikke,men så godt som,tror jeg.
Ranveig R Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Søstera mi begynte tidleg, det var snakk om få veker om ikkje mindre. Å slutte derimot var ikkje like lett som å begynne, ho kan visst enno putte tommelen i munnen om ho er forferdeleg lei seg (og aleine). 21 år no ) Trur nok dei fleste tommelsuttare begynner i løpet av dei par første månadene.
GeneralSpringSkalle Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Nr 2 her er tommelavhengig. Begynte rundt 1mnd. Nr 3 er nå 2 mnd og har også funnet tommelen. Vurderer å begynne med smokk, men har sluppet det med de to første. Digresjon: Hva er verst? Avvenning av tommel, eller tusen turer oppi seng/vogn for å putte i smokken igjen. Og noen får jo utslett rundt munnen også, med smokk og sikkel og snørr og jaddajadda. Men smokken kan man etterhvert hive. Ikke tommelen. Funderer videre mens tommelbruken gjør sitt inntog nok en gang. Ender vel som sist med at valget tok seg selv mens jeg satt på gjerdet og vinglet. Oppsummering. Begynte ved 1mnd og 2mnd. Tenker du er safe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå