Gå til innhold

Stygge bilder fra UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er flaut, men jeg fikk noen grusomme bilder av babyen på ultralydbilder. Jordmor sa de var uklare og dårlige og at han ikke ser slik ut, men jeg syns likevel det var ubehagelig. Vil jo gjerne, som alle andre, si at jeg har den fineste babyen, så får dårlig samvittighet av å si at dette ligner et monster. Flere her inne som har fått skumle ul bilder i uke 36??? Nå høres jeg sikkert helt syk i hode ut, men har ikke bekymret meg eller tenkt på utseende før nå... de sier jo at baby er frisk så det må jeg jo stole på, men blir liksom bekymret når han ikke ser friskt ut:P

Alle slags tanker som skulle komme opp nå på slutten... er så bekymret for alt for tiden, fødselsangst og depresjon osv... Inne i en negativ sirkel, noen andre som har det slik... vil bare glede meg til å holde skatten min, men fokuserer på alt mulig rart =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager altså, men tror du at UL-bilder ser ut som vanlige bilder??

Du ser jo ikke hvordan babyen ser ut før den kommer!!??

Bildene er svart-hvite eller "gul/beige/orange-svarte" Tatt igjennom magen og vann... Hva trodde du??

Halla...

Skrevet

Hehehe, uff... sorry, men måtte trekke på smilebåndet nå..

Det er vel ganske så få barn som ser bra ut på ul-bilder ;))

Skrevet

Forferdelige! Og vi lo masse av monsteret vårt. UL-bilder er vidunderfæle!

Skrevet

Det er ikke likhet på ul-bildet og resultatet :) Dessuten er det veldig vanskelig å få til gode bilder i uke 36. Da er babyen nesten for stor...

Skrevet

Slapp av! bayen er sikkert nydelig!

Jeg va "modell" for Ul på en lege konferanse i Bergen da jeg gikk med sønnen min.

Jeg var da 36+6 den dagen og jeg kunne ikke se at det var en baby en gang! forsteret er så stort at du får ikke med nok på bildet til å se skikkelige konturer eller noe slikt som du kunne tidligere i sv.

Det var veldig greit å være "moedll" for da lærte jeg masse om ul mens jeg lå der med magen på bordet og min kjære sønn sin blære og alt på storsjerm ;o) Det kuleste var at da de skulle finne og se om blæren virket så tisset han!

Nei, ikke tenk på det du, barnet er helt sikkert helt fint når det kommer ut!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg var på ul i uke 35 eller noe sånt, og da var babyen så stor at jeg ikke klarte å skille hodet fra foten, hehehe. Jeg var på 4 ul-er i løpet av svangerskapet, men jeg fikk virkelig INGEN fine bilder. Alle bildene ble tatt i fart, og det ENE bildet jeg har av ansiktet, ser ut som en apekattalien. Men gutten min er faktisk den fineste gutten i verden likevel ;-)

Ikke tenk på dette, det er ingen ting annet enn bortkastet tid. Jeg er bombesikker på at babyen din kommer til å være verdens skjønneste, selv om ultralydbildene (som er tatt gjennom magefett, livmor og fostervann) er stygge.

Lykke til!

Skrevet

Skjønner godt at folk ler av meg her;D , men har sett så mange ulbilder som er skikkelig fine, og ofte ligner på babyen som kommer ut, så ble litt oppgitt når alt var forvrengt hos min baby. Men til noen av dere, så trodde jeg ikke at ul-bilder er like gode som vanlige bilder altså! Syns alikevel det er godt å høre om andres erfaring, er så innmari red for at noe skal være galt, det er vel bare naturlig å bekymre seg, eller?

Jeg var litt flaut da en venninne, som hadde så fine ul-bilder av babyen sin, kom og spurte om å få se bildene mine... og så sa hun: å så fin, med DEN falske stemmen, hehe. Jeg måtte si min mening og sa: Håper virkelig ikke det bildet er realistisk for gutten min sin skyld, også lo vi begge to. Stakkars lille gutten min, jeg må nok bare samle på bilde og så kan vi nok sikkert le av det snart når han kommer=)

Takker for svar

HI

Skrevet

Du kommer i hvert fall til å bli positivt overrasket når han kommer ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...