Gå til innhold

kan det være..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

småvondt mellom korsryggen og halebeinet....kan det være et tegn på graviditet???

har aldri hatt slikt før, og ikke gjort noe tonge løsft eller noe som kan tilsie det.

eller e e berre teit? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke meningen å være kjip, men du er litt teit som spør oss andre her om du kan være gravid.

Litt vanskelig å svare på, da symptomene varierer ganske mye fra person til person. Kjøp deg heller en test i morgen du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjeldent det ikke er manglende mensen som er det første tegnet til at man er gravid. Man kan lete så mye man vil, men "tegnene" man kjenner på at man er gravid er minst like ofte tegn på at man får mensen. Jeg anbefaler deg å vente til du ser om du evt ikke får mensen og tar en test da. Da slipper du å tenke gjennom på hver eneste vondt du kan ha og lure på om det er et tegn på om du er gravid. Du slipper også å bruke mye penger på bortkastede tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hørt at det kan være et tegn på graviditet før.

Som en annen sier så er det uansett vanskelig å si.

 

Jeg kjente bare litt kvalme før jeg skulle hatt mensen begge gangene. Var over datoen før jeg kjente stikninger, ømme bryst ol.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et tegn på at du har vondt i ryggen, det...... Samme med vondt i hodet. Det er et tegn på at en har hodepine....

 

Men en positiv graviditetstest, og etter det voksende mage.. ja... da kan du kanskje tenke graviditet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker det som noe av det verste. Og er man ikke gravid er det jo 3 1/2 uke til det blir spennende neste gang =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...