Gå til innhold

Dere som har kjøpt/skal kjøpe Voksi Urban eller Odenwalder


gugg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage, og har slik fått erfaring med veldig mange poser. Voksi Urban og Odenwalder er helt klart mine favoritter! De er varme og gode i iskaldt vintervær, samtidig som de akklimatiserer seg og ikke blir for varme på mildere vinterdager.

Jeg endte selv med Odenwalder, men det var kun fordi at den var på salg da vi skulle kjøpe pose. (Egentlig helt fornøyd med det ettersom jeg har erfart at Voksi Urban av og til rett og slett blir litt for varm!) Og når du sier det, så er den jo åpnere i halsen. Jeg synes det er greit med Odenwalder at den har 1 glidelås (VU har jo 2), enklere hvis man er ute og triller og skal innom butikken og vil lufte litt.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Voksi Urban, men det var kun fordi jeg leste at Odenwalder er brannfarlig?! VU kom vel bedre ut i test også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt UV for den holder helt til ungen er 6 år fremfor odenwalder som holder til tre og har ull i underdelen og ikke bare dun. Når man sitter på dun så går jo lufta ut. Dun uten luft isolerer jo ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Odenwalder til 2åringen og er ikke fornøyd! Den er jo håpløs når gutten må ha på seler. Selehullene er jo altfor langt høyt opp, noe som gjør at gutten ikke får pose over sånn midt på overarmen. Hjelper ikke at han har en halvmeter til han når bunnen av posen.... Hvordan urban voksi er der veit jeg ikke, men classic har iallefall bedre plassering av selehullene, men den posen er for kort til å bli god å varm for 2åringen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

 

Jeg har kjøpt en Voksi Classic, og en liten Odenwalder til å ha i bilen :)

Har hørt fra flere med VU at de heller ville kjøpt en VC pga de glidelåsene på Urbanen.. Å kunne knyte isteden, slik som på VC, var visst bedre..

 

Men, tror det går litt mer på smak og behag når det gjelder dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...