Nea og juniors mamma Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Venter gutt og må si at jeg er usikker på hvilke bleier som gjennomgående er best for å holde på urin mtp at bleien fylles anderledes enn hos jenter. Vi har vært tilhenger av Pampers til snuppa vår, men kan bruke Libero også. Ønsker å hamstre litt nå når de er så billige og tenkte å høre med andre hvilke erfaringer dere ha gjort dere. Er jo klar over at det kan være veldig individuelt (utover bleieutslett osv), men er sikker på at noen har noen meninger om dette
It's all about me Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Har to gutter og en jente. På to av dem ga Pampers utslett, det har aldri Libero gjort. Pampers er også den som har lekket mest. Libero får min stemme. Coop sine er også greie, men de avgir ofte små gjennomsiktige klumper som sitter igjen på huden.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Har en gutt, og vi måtte bytte mye. I starten var pampers klart best. Etter noen mnd gikk vi over til libero, helt til de også begynte å lekke på natta. Etter mye prøving og feiling endte vi opp med Landlord sine bleier som vi var kjempefornøyd med lenge. Eneste som holdt ham tørr på natta. Etter han fylte 1 år gikk vi igjen tilbake til libero, og nå etterhvert coop sine som nattbleier-de er hos oss bedre enn libero på natta. Spørs om dette hjalp noe særlig da..hehe Beste tipset er uansett å huske å passe på at tissen peker nedover når man tar på bleien, ellers går det galt! Det fant pappaen ut på sykehotellet da mini var helt ny.. hehe ;o)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Hos oss har det vært omvendt av hva de andre sier. Brukte libero til å begynne med, men gikk over til pampers etter en stund og syns den virker mye bedre, syns den er mer elastisk også, ikke sånn "papir-aktig" og hard som jeg synes libero er og den virker til å holde han tørr hele tiden. Han er snart 4mnd nå da
lille sprelle Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 har du et slankt barn, er pampers best i passformen for jenter ihvertfall. Det samme sier en mamma med slanke gutter jeg kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå