Gå til innhold

Har noe på gang med en opptatt mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Har ikke "skjedd" noe annet enn litt klining på en fest,men nå er det hete mld frem og tilbake og det er helt tydelig at vi ønsker å gå lenger...har en utrolig kjemi og tror vi kunne fått noe bra sammen. Er det noe sjans for at "elskerinna" kan bli noe mer enn bare det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han et langt forhold bak seg eller er de ferske?

Skrevet

Når han er sånn mot dama si nå, altså har ei på si.. Vil du ikke tenke at det kan være fullt mulig at han gjør d mot deg etterhvert også, hvis dere blir sammen?

Skrevet

Han er i et langvarig forhold nå..

HI

Skrevet

Hvis han hadde gått fra dama FØR dere begynte så kanskje...

Men nå blir du nok lurt...

Men jeg kan ikke si jeg syns synd på deg...

Skrevet

Jeg kjenner at jeg får seriøst angst av slike innlegg og jeg har egentlig ingen angstproblemer sånn til vanlig..... jeg vet at det er mannen din sitt ansvar ovenfor sin familie, men jeg fatter ikke at noen vil bidra til at en familie går i oppløsning:(

Er vedkommende i et dårlig forhold så få han til å avslutte det før han innleder et nytt... alternativet er en personlig krise og alle ender opp som tapere.

Skrevet

Takk for det anonym:) Det koster jævlig mye å være den som blir bedratt.... mulig man ikke skjønner det før det oppleves!

Skrevet

Anonym her igjen!

Ja, det er jeg helt enig i. Mannen min opplevde det der i sitt forrige forhold, og han hadde det helt jævlig (... til han traff meg, hehe!)

Skrevet

hehehe er det da man kan si at alt skjer for en grunn?

Skrevet

HI her..

Vi har ikke "begynt" i den forstand at det har skjedd så mye fysisk...men har vært mye kontakt siste tiden og vi deler helt klart noe på det følelsesmessige planet

Skrevet

Signerer LOTP, spot on!

Skrevet

For meg personlig trenger det ikke å være et fysisk forhold for at jeg skal føle meg sveket....

Klarer du ikke finne deg en mann som ikke allerede er i et forhold?

Skrevet

Jo, LOTP det klarer jeg helt sikkert....problemet er at denne fyren her og jeg fant tonen noe så utrolig bra...en helt utrolig bra kjemi, rett og slett.

Var ikke på sjekker'n i det hele tatt da han plutselig dukket opp og bare var der. Og jeg har vært hektet siden

Skrevet

ok. Men da synes jeg faktisk at du bør pushe litt på i forhold til at han bør ta et valg.... han kan ikke få i pose og sekk. I tillegg bør du jo tenke litt fremover. Har de barn? Hva slags person vil du være i barnas liv hvis du er dama pappa svikta familien for?

Skrevet

HI her,,

Av og til sier det bare PANG...

Skrevet

Hold deg unna! Er han ansvarsløs og vil være utro så får du ta ansvaret. Vil du stå igjen i alle ettertid som "hun som ødela......."?

Leste forresten nettopp at de forholdene som oftest ryker, er de som er inngått med utroskap.........

Skrevet

Det er sånne som deg som er roten til alt ondt. Hva med å ha litt respekt for sine medmennesker, og holde deg unna noe(n) som tilhører en annen. Selv om det kribler litt i magen din nå, så er vel det kanskje en litt egoistisk grunn til å ødelegge en familie, eller?

Ha i det minste litt bein i nesa og si at du ikke vil ha noe kontakt videre så lenge han er i ett forhold. Men det sier vel ganske mye om en mann om han går bak ryggen på partneren sin på denne måten. Ikke vær så naiv. Klining på en fest, seriøst?

Skrevet

"Av og til sier det bare pang..." av og til kan man faktisk velge å være fornuftig og.Syns du er egoistisk,ødelegge for en annen dame og barn bare for at du syns dere har god kjemi,hva om mannen og dama og har god kjemi?

Skrevet

Hold deg unna han ! Regner med han har barn, siden du ikke svarer på det spørsmålet når du får det. Tenk at du ødelegger hele verden for de stakkars barna. Jeg har null respekt for sånne som deg.

Skrevet

Hvis han er i et langvarig forhold, har du virkelig samvittighet til å være den som ødelegger det? Hvordan tror du kjæresten føler seg hvis hun finner det ut, eller blir dumpet på grunnlag av at han har en annen?

Er de etablerte? Har de leilighet eller hus sammen? Dyr? Barn?

Dessuten; hvis han går fra henne og blir sammen med deg, vil du noen gang føle at du kan stole på han, med tanke på hvordan dere møttes? Sjalusi er ikke noen god følelse...

Dette er tanker du bør ha klinkende klart for deg før du i det hele tatt vurderer å prøve deg eller dra dette videre.

Det er dessverre altfor lett å la seg rive med når man er "heftig og begeistret", småforelsket og alt er spennende og nytt. Men prøv å tenke litt over situasjonen og hva du faktisk er på vei inn i. Se bort i fra følelsene dine et øyeblikk og tenk helt ærlig: Hvilket råd ville du gitt ei annen i samme situasjon?

Skrevet

Skjønner at det kribler og sånn, men vil du virkelig ha en mann som du vet kan være utro?

Han og kjæresten har helt sikkert veldig god kjemi de også, er jo en grunn til at de er sammen.

Og hvis han gjør det slutt med dama og blir sammen med deg, vil du kunne stole på han?

For det er jo en stor sannsynlighet for at han kanskje får god kjemi med en annen dame på en fest engang. Det har jo skjedd før.

Og vil du bli elskerinnen til en du har litt følelser for? Sjansen er stor for at du alltid kommer til å være nr.2. Vil du virkelig det? Og blir det oppdaget, så er du faktisk med skyldig i å ha ødelagt en forhold eller kanskje en familie. For du viste om det før du gikk inn i det.

Tenk deg godt om.. Du kommer helt sikkert til å finne en singel mann som du også får god kjemi med. :o)

Skrevet

Uenig!!!! HI ødelegger det ikke, det er HAN som ødelegger. Hvis han er typen til det, er det bare et spm om tid før noe annet dukker opp og "ødelegger". HI har kun en å ta vare på her, og det er seg selv. Vær 100 prosent klar på at det ikke kommer til å skje noe mer før han har tatt et valg (ikke mellom deg og kona, men mellom kona og ingentig). Han kan ikke drive og teste ut deg mens han har kona på gress, da er han absolutt ikke noe å samle på verken for deg eller henne. Dette er viktig. Og når det er sagt, er han ikke den første eller den siste i verden til å forlate noen fordi han faller for en annen. Det som viser om han er noe å samle på eller ikke, er måten han gjør det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...