Gå til innhold

sønnen min tok mandlene for to dager siden og har...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nesten ikke vondt. Eller han vil ikke ta stikkpillene hvertfall. Han ser ut til å klare seg godt uten de, men begynte å tenke på at det er betennelses-dempende i den ene typen stikkpille han skal ha. Er det større sjans for at han får betennelse da? Er det viktig at han tar pillene uansett smerter eller ikke?

Det er voltaren og paracet han har fått. Han er 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen barn takler veldig bra å ta mandlene, har lite smerter. Mens flere jeg kjenner som har fjernet mandlene i voksen alder har følt det som "nær døden opplevelse"

Tror nok at tabletten(Voltaren) mest er ment som smertelindring, men ville ringt legen og spurt for sikkerhets skyld.

Håper han blir helt frisk fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk...

Ja, er jo tydelig at han ikke er like hardt "rammet" som de fleste blir. Men kom plutselig på dette med betennelses-faren da. Jeg kan ringe sykehuset i morra å høre. Når jeg tenker meg om ville han vel fått mer vondt om det skulle bli betent..

Hmm... mange tanker ja...

Håper på flere svar :)

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror stikkordet er "vil ikke ta stikkpillene ihvertfall"

 

Eldste min har ikke fått stikkpiller på flere år, og han skulle nok hatt sinnsykt vondt før det ble aktuelt.

Da han tok mandlene, var flytende paracet greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... noe vondt har han nok. Men når han klarer å spise og drikke uten problemer (vanlig mat) så tror jeg nok ikke det kan være sånn altfor galt...

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...