Gå til innhold

utro med kjæresten til min beste venn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er utro med kjæresten til min besteveninne......

vi har sex bare når vi drikker, men jeg begynner å få litt kalle føtter, jeg syns det er kjempe spennende, men samtidelig syns jeg det er skummelt. ting blir mer å mer åpentlyst nå, (tafser å koser) å spørsmålet er hvor lenge vi klarer å holde oss unna værandre i edru tilstand, :/ jeg er veldig redd for at det kan gå litt vel langt, men hvorfor angrer jeg ikke, å hvorfor klarer jeg ikke å motstå han?

har selv en kjæreste jeg faktisk er veldig glad i!

kjenner jeg er litt forvirra :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest detta er topp.

 

Så beste venne er mye vert.

 

Sex bare når du drikker HALLO UTNYTTA.

 

Barre fortsett du så skal du se kva folk snakker om deg når detta kommer fram.

 

KLYSE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nesten gøy å se hvor fort folk her inne "klikker", var snakk om at dere her inne ikke sparer på kruttet, måtte prøve meg med et litte innlegg om utroskap som jeg hørte at det skulle være ekstra hyseri over. å jaggu tok det ikke lang tid før "moral preken" kom :) stå på kjefte bøtter, detta var bare en test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men reagerer jo som om det skulle vært et ordentlig innlegg, selv om man kanskje ikke tror på det.

Men jeg skjønner ikke helt greia med å teste med noe sånt? Hvordan reaksjon hadde du ventet å få på noe sånt egentlig? Hm.. Ser ikke helt poenget i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja det lyste lang vei. Hilsen meg som svarte deg ørst. Du hadde nok ikke blitt ansatt som ukeblad-spaltist....(Gud, så patetisk livet ditt må være siden du bruker tid på å dikte opp fiktive historier på et anonymforum).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...