Gå til innhold

Begynte i ny jobb i forrige uke, føler at dette er ikke noe for meg:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare griner når jeg kommer hjem fra jobb, har spesielt en mann som jeg føler er ute etter meg,. i dag kommenterte han at jeg ikke husket den ene beskjeden han ga meg. Sa at jeg måtte ta hjernetrim når jeg kom hjem:(

For det første er jeg ikke vant med denne type jobb, for det andre så er det ekstremt mye beskjeder og planer som må følges.

Den beskjeden han ga meg var ikke spesielt viktig, det gjalt og ta ut søppel.

 

Og da jeg dro hjem sa han til meg så bra du ikke er her før i neste uke:( kos deg og ha en fin helg!

Også har de begynt med påmelding til julebord og da nevnte 2 at det var bare de i faste stillinger, engasjement som skulle få delta, heldigvis er jeg på ferie når de skal ha dette, men likevel sårt og sitte og snakke om dette rett fremfor meg.

Har fått fast stilling, men jeg føler ikke meg spesielt velkommen når folk begynner og skal "ta" med allerede når jeg er fersk.

 

Er normalt sterk psykisk, men dette tok på meg kjenner jeg, hadde dere reagert på en slik oppførsel eller? kan jo ikke vise det for hverken denne mannen eller andre jeg jobber med at jeg tar meg nær av det han har sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er verst her, mannen din eller jobben?

 

Klarte ikke helt å skille ting i innlegget ditt. Kanskje det er mannen som burde byttes ut, å ikke jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, stussa litt i starten jeg også, men så skjønte jeg at det ikke hadde noe med HENNEs mann å gjøre:p

 

Men uansett, syns dette er totalt uakseptabel oppførstel av folka på jobben! erlig talt! syns synd på deg HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja huff, sorry at jeg roter her:(

 

Ja det er en mannlig kollega som oppfører seg slik mot meg. Kan da vel ikke komme inn i en ny jobb på bare 2-3 dager?

Men han var tydeligvis imponert over min hukommelse for han var litt imponert over at jeg husket viktige detaljer fra en overlapping for noen dager siden.

 

Men skal dette fortsette så vet jeg ikke om jeg orker og være her stort lenger, har kun permisjon fra min jobb så kan jo etterhvert gå tilbake til den.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...