Gå til innhold

Ryggsmerter ?


mamman te JM og M

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hvor disse ryggsmertene mine kommer fra.....aldri hatt slik før.....skikkelig øm å vondt i korsryggen!!! kjennes ut som samboeren min har sparka mæ i ryggen hele natta (noe han ikke gjør da :) noen andre som har vært borti liggnende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Føler meg som en gammel kjærring enkelte ganger:p Spesiellt vondt er det etter at jeg har sitti en stund. Jeg har hørt at det er noen leddbånd som strekker seg og at det er derfor man får slike smerter. Vi får håpe det bedrer seg ;) Vis ikke vil jeg ikke engang tenke på hvordan d kommer til å bli med stor mage, bekkenløsning og ryggsmerter. Må nesten le. Stabbe rundt som en annen bleieunge som akkurat har lært å gå :P Gliser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Var heilt GÅEN i ryggen i helga (er 6+4), måtte dra meg inn og ut av bilen som ei gamal kjerring og mannen måtte hjelpe meg ut av godstolen...! Skikkeleg vondt, har hatt det slik eit par gonger før i livet, men då etter at eg har lyfta for tungt med bøygd rygg og fått "kink" i ryggen. Men i dag er eg nesten bra att, så det kjem kanskje meir i bylgjer, enn at det er kontinuerleg..? Det eg lurer på, er om dette er eit forvarsel for bekkenløysing??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkarse: nei håper virkelig ikke det e begynnene bekkenløysning!!! men har aldri hatt slik de 2 andre gangene æ gikk gravid, iallefall ikke før helt på slutten!!! ikke blitt noe bedre nei, å mye verre de dagen æ har vært på jobb å stått hele tiden!! får håpe at de gir sæ...krysse fingre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det bare ikke er meg. Skikkelig vondt her også. :( har hatt 2 svangerskap før, og har hatt vondt i ryggen helt på slutten. Har aldri hatt vondt så tidelig, Har aldri hatt bekkenløsning, så vet ikke hvordan det føles, noen som vet?

Ettermiddag/ kveld som er værst. Vondt sitte, og vondt å ligge.

 

Håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...