Gå til innhold

Irriterende med det der 3D greien på kino...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kult nok å se på, men når man skal 3 åringen med på kino, så nytter det ikke å sette på han briller.

Og filmen kan jo ikke sees uten brillene heller.

 

Har lyst å se den Sammy filmen , men den går kun i 3D. Kjipern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg her. Har en 5 åring som liker veldig godt å gå på kino. Men de animerte filmene som han har lyst til å se på, går bare på 3D. Og de 3D brillene er rett og slett for store.

 

Jeg sendte inn en mail og klaget på dette, og fikk da til svar at dem skulle prøve å legge inn 2D filmer på en eller annen kino. That's it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med mine to på 3 og 4 på Toy Story 3, i 3D.... Brillene var store ja, men tok på dem lue så de satt godt på plass. Vi storkoste oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 3D briller som passer da vel?? Både 2 åringen min og 5 åringen min sitter med briller på. Dem forstår begge 2 at har dem ikke brillene på så blir det heller ingen kino.

 

Sammy filmen var forresten kjempe skjønn :.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så "se opp" i 3D. Sønnen min satt med briller på de første 20 min. Etter det tok han det av, fordi det gnaget bak øret.

 

Det med lue er en god ide, men det skal da kunne gå an å vise de på 2D og?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 22.01: fins det 3D briller i forskjellige størrelse? For da vi skulle kjøpe briller, så var det bare 1 størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og 5 åringen har like briller, de sitter godt på han... mens 2 åringen min har noen mindre ja... kjøpt når Shrek 3 gikk, da solgte dem 2 størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

 

De har kun en str på kinoen her. Så toy Story 3 med 6 åringen, og han kan bruke de brillene. Men minsten ser jo ut mellom glassene, og vil ikke ha dem på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...