Gå til innhold

Årets julekjoletrådtildesmåjentenevåres:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke veldig lenge igjen til jul..... har dere funnet kjole eller hadde dere kanskje en allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt en på Wow, som fint kan brukes til jul. Der hadde de flere fine, så stor sjanse for at det blir en til. Skift er kjekt ;o)

Skrevet

De 2 siste årene har jeg kjøpt julekjole til vesla i januar :) Da går jeg rundt og titter på alle tilbudstativene, og så kjøper jeg den jeg liker best. I fjor kostet julekjolen til vesla 80 kr, og den som henger klar i år, kostet 49 kr + strømpebukse til 19 kr :)

Skrevet

har ikke funnet, så en kjempe fin kjole på H&M men den var sorte med en stor rose på, men det går vel om man har en bolero med litt farge. men skal ta med meg vesla en dag så skal vi se litt sammen :)

Skrevet

Det kan man kalle et kupp:)

Skrevet

Jepp, har allerede kjøpt inn julekjole og sko til eldste:) Minste arver en kjempefin kjole fra storesøster, men har fått nye sko :)

Skrevet

Grattis med spire Kinemor:)

Skrevet

Flink du er som strikker!!:)

Skrevet

Her har jenta mi funnet kjole sier hun, er en nydelig hvit og sort på Lindex, jeg mener nå hun skal se seg litt mer om før hun bestemmer seg, men nja. Vi får nå se:p Hun er ganske bestemt av seg :)

Skrevet

5-årsjenta mi skal bruke kjolen hun fikk til jul i fjor for den passer fortsatt. Hun er så glad i den, og det har ikke vært mange gangene den har vært i bruk, siden den er temmelig pyntet. Kjøpt på H&M (de har den der i år også). Svart sateng med tyll under skjørtet, og en liten Hello Kitty i gull på brystet. Har kjøpt en bolero i gullfarget strikk, svart strømpebukse, og så skal hun få seg nye pensko. I år skal hun få med pittelitt hel på og hun er superstolt! Skal ha barndåp om to uker, og da har hun på seg disse klærne også.

Lillesnupp på 3 måneder skal ha en lyserosa velourkjole som jeg kjøpte på Babyshop i sommer. Har vært på leting etter en hvit/lyserosa satengkjole til henne, men det er ikke å oppdrive. Hadde tenkt hun skulle ha den på seg på dåpsdagen når vi tar av dåpskjolen, men da får det bli den i velour isteden. Har en kjempefin kremhvit brudepikekjole etter storesøster, men den blir dessverre for stor :o(

Skrevet

Storesøster på 3 år har denne strikkbunaden med sjal:

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=201194&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Mens lillesøster på 21 mnd har denne strikkebunaden:

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=201187&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Begge har små søte barnesøljer og føler seg kjempefine i disse. Kan tro vi fikk mye oppmerksomhet da de danset rundt ved siden av hverandre i byen på 17.mai.

Skrevet

Er det ikke lov å matche mer?

hihi jeg som skulle la jentene på 6 og 8 få samme kjole...

Blir det for teit?

Skrevet

Synes dette blir værre og værre. Selv ønsker hun seg en kjole med tyll og taft, blomster og diamanter;) jeg vil gjerne ha en ala Madicken på junibakken. Men det er mange selskaper så vi får nok til begge. Hun har en fra Monsoon som er så lekker at den må brukes.

Værre er det med lille baby'en som ikke har kommet ut enda.

Skrevet

Har også veldig sans for en ala Madikken på Junibakken :-) Herlige nortalgiske kjoler .. :-)

I år ble det en med litt mere pomp og prakt ;)

Skrevet

ehh - moder'n kjøpte 2 (!) stykker i fjor som passer i år.... hun glemte at hun hadde kjøpt en og kjøpte en til.....

så vårt barn som sjelden søler, og vi som stort sett reiser bort i jula - vi har jaggu kjoler til juleaften gitt!

Skrevet

Jeg har kjøpt et par kjoler både med tanke på jul og annet..

Den første kjolen er fra Pompdelux, har den i fargen Purple. Heter Eileen dress: http://www.pompdelux.no/p/webshop-webshop-girl-dresses/376-eileen-dress#/145

Den andre er fra NameIt, satinkjole i gammelrosa. Finnes også i lilla. Hadde en i lilla i fjor, så tok noe annet i år. http://nameit.bestsellershop.com/NO/kjoler---skjort/kids-teminny-satin-dress/276789/276802

Skrevet

Mamma er på shopping i København, så nå har alle tre. ;)

Eldste får fra Zara, de andre to fra Name it.

Mangler bare sko. :)

Skrevet

Jeg har funnetfram alle de nydelige kjolene jeg hadde som liten, og fant flere som passer. På julaften skal hun ha en turkis strikkekjole med lange armer og rund hals. Den går av rett under rumpa. Det hører til en turkis bøttehatt med rosa broderte blomster. Nydelig! 1.juledag skal hun ha en rosa strikkekjole i samme form, men med hvite broderte pynteborder. Så blir det en dag med rød strikket forkleskjørt med seler og broderier og en dag med strikket bunad. Fant også en blå rutete kjole med hvitt forkle til fra jeg var barn.

Jeg liker ikke moderne "ballkjoler" til småjentene. Spesielt ikke om de har trynet til den stygge katten på.

Skrevet

Trynet til den stygge katten på? Hva mener du med det?:P

Jeg elsker både ballkjoler og strikkete kjoler jeg!:)

Skrevet

Her falt storesøster på snart 3 år for en cerise-råsa sak på HM med tyllskjørt, så da blei det den. Er jo hun som skal ha den på, ikke jeg, så hun får bestemme selv:-) Fant maken til lillesøster på 9,5 mnd, så da var den saken grei.

De har superfine kjoler på adorables.no, men vi skal bare være oss i hele jula, så orker ikke kjøpe julekjoler til tusenlappen når de ikke får vist seg frem engang.

Skrevet

hehe:-p Jeg hørte noen hviske at det egentlig ikke var lov;-) Men det er jo utrolig søtt da:-D

Så lenge jentene dine liker å ha på samme kjole så er det jo kjempegreit;)

Skrevet

Hello kitty kanskje? Faktisk enig med overlord på det punktet:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...