gerd Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Jeg sitter med disse hersens liftgardinene. Nå driver "gaffelen" og henger seg opp innimellom. Hvorfor? Noen som har ide om hva det kan være? All tråd er fjernet...
camilla^ Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Skru opp der du kan skru opp og fjern støv, bak spolen, under og over. Hadde det slik for en stund siden og ingenting hjal. Men da jeg fant frem skruhjern og skrudde opp alle stedene jeg fant skruer så fant jeg ekstremt mye støv, trådbiter og små biter av stoff. (bare huske hvor alt skal henn etterpå) så fungerte den som ett skudd etterpå.
gerd Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2010 Takk :-) Da skal jeg prøve det. Høres billigere ut enn å levere den inn....
Nimasa Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 et tips er å sjekke at nålen sitter rett vei, det er veldig viktig, ellers blir maskinen veldig rar.. men å levere på service er også veldig bra, maskinen blir som ny igjen! :-)
gerd Skrevet 19. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2010 Peiling på hva service koster? Må det være merkeverksted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå