aviatrix*høygravid Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Hei! Jobber på sykehus og i dag fikk jeg og en kollega lov til å øve oss med ul-apparat.. Kjempe gøy å se det bitte lille hjertet slå.. Veldig utydelig bilde siden det var utvendig ul, men så at det var noe der inne.. Det jeg også lurer litt på var at mens vi skanna så så det på et tidspunkt ut som om det var en "vegg" i livmora, og jeg vet jeg ikke har hjerteformet livmor.. Så nå lurer jeg på om det kanskje er 2 fosterposer der inne.. Hjelp... blir helt utålmodig av å skulle vente helt på ordinær ul..
MissisJ Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Oiiiiiiiii så spennende:-) Dette virket jo skikkelig spennende ut, hadde sikkert ikke klart å vente jeg heller, kontakt jordmor eller fastlege,og be om tidlig ultralyd utifra hva du så. Er jo bare å spørre,det verste du får til svar er at du må vente til ordiner ul undersøkelse, men da kan du jo kanskje spørre noen som kan dette medul apparatet skikkelig,der hvor du jobber,kanskje noen kan ta en kikk:-) Vi har tvillinger på farsiden,og de har kommet med gjevne mellomrom med generasjoner, og det er ingen i min mans gruppe som har fått enda,så vi er også litt spente:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå