Gå til innhold

Kollega snyter NAV


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tilfeldigvis oppdaget at en kollega og hans samboer snyter Nav, ved å late som hun er alenemor selv om de bor sammen.

Mottar dobbel barnetrygd, antar også mer.

 

Han er forøvrig en håpløs type, lat på jobb og sluntrer mye unna, sitter godt i det økonomisk pga arv.

 

Blir så oppgitt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HI

 

Fristende, men det er ekstra vanskelig

når vedkommende er i nær slekt med noen i ledelsen på jobben. Da mister jeg kanskje jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill å meld henne! dette er straffbart, og hun fortjener det! dette er en ytelse som ikke har krav på, og når mange jukser seg til slikt kan det føre til at de som har krav på det, og ikke minst trenger disse pengene får mindre. vær så snill å meld i fra om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en som er avhengig av hjelp fra nav for resten av livet. Jeg og andre i min situasjon blir daglig sett ned på og mistenkt for å være svindlere. Dette fordi så mange svindler og slipper unna med det. Det er helt for jævlig, og jeg mener at ALLE som svindler burde bli tatt for det. Du har plikt til å melde fra. Finner noen ut at du visste og ikke sa noe er det også straffbart. Så jeg mener du skal melde fra. Anonymt eller ikke, det viktige er at svindlerene blir tatt så pengene kan gå til de som reelt trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at hun svindler nav? vær 100% prosent sikker før de gjør noe.

Noen sa til nav at jeg ikke var alenemor (noe jeg er)og jeg fikk besøk av politiet, ble tatt inn til avhør, fikk ikke ha meg med babyen min som jeg fullammet. Nav stoppet all utbetaling av stønader til meg mens saken var under etterforskning, noe som tok nesten ett år. Jeg måtte avbryte studiene mine fordi man får ikke sosial hjelp hvis man studere. Jeg er helt ødelagt, jeg har blitt behandlet så utrolig dårlig av nav og politiet, jeg ble sett på som en svindler, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ønsker den anonyme tipseren ett jævlig liv, for mitt liv er ødelagt. Sliter med psykiske problemer, angst. Sitter med ett jævla studie lån på en utdanning jeg måtte avbryte. Skulle ønske hvem den anonyme tipseren var for da tror jeg faktisk at jeg hadde knekt en fot eller arm på h*n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...