Gå til innhold

Hvor kjøper dere klærne til barna deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme, minus Reflex, og bare en sjelden gang Name It. Gidder ikke bruke over 200 kroner på en ullvest som koster 129 kroner på H&M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus og Lindex er fine. Har en svigermor i Polen, så det kommer en del fint derfra, så vi trenger egentlig ikke kjøpe så mye selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mest på h&m, en del på cubus og reflex/name it.

Har hendt noen ganger på obs også. Gjerne ull på tilbud ol.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjellig...

 

Vinterdress og regntøy kjøper jeg på Reflex. Annet vintertøy (lue, votter, hals etc) kjøper jeg der jeg finner noe greit. Mye Cubus, faktisk. Og vanlige dagligvarebutikker har ofte fine, gode, billige luer.

Ullklær kjøper jeg på Sparkjøp.

Vanlige klær/undertøy kjøper jeg hovedsakelig på HM, men også noe på Cubus, KappAhl og Lindex. Med unntak av bukser, som er så altfor store i livet på alle butikker unntatt Reflex. Har en lang, tynn stengel som trenger lange, smale bukser for ikke å se ut som en klovn med innsnurpet linning... ;-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øyeblikket kjøper jeg klær på finn.no bortsett fra ull. Han vokser så fort og vi har ikke verdens beste økonomi. Når poden har grodd ut gir jeg klærne bort til fattighuset. Alle klærne jeg har kjøpt på finn har vært lite brukt og i god stand så det la lokk på skepsissen min :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M, Kappahl, cubus og barnas hus (kjøper yttertøy og ull der).

 

Tror vi begynner å kjøpe litt brukt på finn.no også, da vi har forferdelig trang økonomi før jeg begynner å jobbe. Er jo mye fint der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian

Uteklær på Reflex, inneklær på H&M, Lindex, KappAhl osv. Noe fra Name It. Det er så mye fint for tiden at jeg blir helt matt :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull handler jeg på sparkjøp. Handler også andre klær på sparkjøp

Wearhouse

H&M

Cubus,Kappahl og Lindex når de har salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mest joha og nøstebarn samt cubus og kapp ahl. Handler også en del klær fra Katvig, Miniature, Cup cake, Twins og Ugly innimellom for å pynte mini litt, og disse merkene er veldig behagelige i tillegg til å være gode og bevege seg i samt god kvalitet. Prøver å handle mest mulig på salg. Handler sjelden på Name It for mini fikk så mye klær derfra da han var nyfødt og jeg ble lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg handler ull mest på salg (på barnas hus, røff og tøff) Handler dresser også der. Ellers har jeg også en del utetøy fra miniature.

Inne klær har jeg endel minymo, lego, memini, miniature, katvig, hummel, petit beateu, wheat ... ja "merkekær". Men har også endel HM, Lindex osv også.

Tykk ull handler jeg bånsull eller nøstebarn!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...