Gå til innhold

Hvilken hobby/interesser har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mao hva gjør du når du har fri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ingenting. Og det plager meg virkelig! Føles så meningsløst ikke å ha noe jeg har et (mer eller mindre) lidenskapelig ønske om å bruke ledig tid til, i tillegg til familien. Trener litt og leser endel bøker, men vet ikke om jeg vil karakterisere det som hobbyer...?

Skrevet

Foto, skriving, blogging, hest, tegning og amatørteater! :)

Skrevet

Så heldige dere er! Jeg har så lyst til å begynne med noe, som gir MEG noe, annet enn bare familie.. Har bare vært mamma i over 3 år nå, hjemmeværende, å føler jeg mister meg selv på mange måter av å ikke gi meg selv noe annet enn å være mamma.. (Det er jo helt fantastisk å være mamma til to små barn, er ikke det, men kjenner det blir lite stimuli på andre ting for å si det sånn.. )

Men føler bare det ikke er mulighet for at jeg kan gjøre noe annet.. Får så dårlig sanvittighet.. æsj..

Mannen har det heldigvis godt.. hehe.. han reiser masse med jobben til alle mulige land, så han får hvertfal kost seg..... Noe som jeg kjenner litt urettferdig iblant..

Skrevet

21:15 : Jeg er sikker på at det er masse du er flink til og som du kan kombinere med å være 3-barnsmor.

Strikking, perling, maling, fotografering, scrapping, baking, blogging eller spille et instrument. Mulighetene er faktisk mange selv om man ikke kommer seg så ofte ut av huset;)

Skrevet

Utenom familie og studier så liker jeg interiør. Elsker å dra på loppemarked og syns det er artig å shoppe klær til meg selv.

Skrevet

Trener. Det er in hobby nr 1. Er høygravid med tredjemann og gleder meg til å få overskudd og energi igjen.

Ellers er jeg glad i å fotografere, treffe venner og være sosial, film, musikk, reiser og interiør. Er glad i å lese også, men det tar jeg meg nesten aldri tid til lenger.

Skrevet

Hest er nok min store interesse, men blir nok ikke tid til det lenger desverre, men en vakker dag....:)

Skrevet

Er utdanna fotograf, men jobbar ikkje med det, så tar ein del bilete på fritida. Ellers har eg veldig typiske "husmorhobbyar", eg strikkar, syr og likar veldig godt å bake. Av og til får eg "ånden over meg" og lagar nokre kort.

Men strikketøyet er alltid med i sofaen når eg ser på film.

Skrevet

Hest og hundesport er mine store interesser, noe som både jentungen og guttungen (7 og 9 år) også deler med meg, og jeg har heller ikke hatt noen problemer med å fortsette med disse hobbyene etter at ungene kom i hus, selv mens de var små. Men dette har barnefar mye av æren for. Han stiller opp når jeg trenger det, og jeg stiller opp når han skal holde på med sine hobbyer. Dette er viktig for livskvaliteten og sunt for forholdet. Nå er vi 5 dager på overtid med minstemann, og jeg forventer å holde på med hobbyen min etter at han er født også. Ellers er trening, dans og musikk en stor lidenskap itllegg til dyra...

Skrevet

Interiør, hund, malerier, smykker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...