Gå til innhold

Kan virkelig alle disse positive endringene KUN pga én skarve uke med endret kosthold!???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg endret kosthold for en ukes tid siden. Fra et kosthold med mye både fett og sukker (godteri, chips, kaker etc HVER eneste dag), lite regelmessighet mht mengde og antall måltider pr dag, samt sikkert minst én enhet usunn drikke i snitt pr dag (brus, kaffe latte etc), har jeg nå endret ganske radikalt; den siste uken har kostholdet mitt vært preget av sunn, næringsrik og riktig mengde mat. Samt at jeg har kuttet ut ALL annen drikke enn vann, med unntak av en og annen svart kaffe.

 

Vel - til sakens kjerne; iløpet av denne uken har jeg plutselig fått merkbart mer energi. Ikke bare føler jeg meg mindre "tung" i kroppen, men også mentalt sett har jeg en mye større lyst og overskudd til å gjennomføre ting! Dessuten er jeg mindre trøtt. OG jeg syns også at magen min er endel flatere allerede (er det engang mulig????)

 

Uansett om dette skyldes kostholdet eller ei, så er det jo positive endringer som jeg omfavner med glede. Men dersom det er slik at dette kan spores direkte tilbake til mitt endrede kosthold, er det jo rett og slett en FANTASTISK bonus iløpet av så kort tid!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme erfaring som deg, selv om jeg aldri har hatt behov for en like drastisk omlegging. Leser en del kostholdsbøker og har lagt opp til et sunt kosthold med de næringsstoffene kroppen trenger. I tillegg spiser jeg nok mat, ingen slanking.

 

Kan ikke huske sist gang jeg følte meg sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...