Gå til innhold

Hvordan bli noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ingen. Jeg er ingenting. Jeg er bare en tom person.

Det eneste jeg eier er følelser. Og det har jeg alt for mye av.

Blir blidgjort alt for lett, så jeg er enkel og "misbruke", blir sint alt for lett av bagateller, og er følelsesmessig avhengig av eksen som nå er min bestekamerat...

 

Jeg har ikke en egen personliget. Ingen egne meninger. Ikke humor eller noe som helst annet og gi. Bare gode råd og masse kjærlighet....

 

Jeg finnes ikke morsom og være sammen med. Jeg har ikke noe jeg er flink til, men liker å være kreativ og lage/skape egne ting, men sjelden jeg gjør noe...

 

Når folk spør meg om noe, svarer jeg vet ikke. Uansett om spørsmålet er "hva er yndlingsfargen din?" eller "er du sulten?"

 

Dette har gjort at jeg har mistet all tiltakslyst. Vil ikke begynne på skole, da jeg ikke vet hva jeg vil utdanne meg til. Tør ikke spørre om jobb, for er redd for avslag etter avslag.

 

Jeg blir lett sliten av å være blant folk, for jeg liker meg ikke i det hele tatt. Jeg vet jeg ikke er godt likt blant mine jevnaldrende i det hele tatt. Det har alltid vært sånn... Blitt mobbet og uthengt så lenge jeg kan huske, og siden dette er et lite sted, møter man på disse personene hele tiden, og de har desverre ikke modnet så alt for mye...

 

Hva i all verden skal jeg gjøre for å bli noe?

Jeg vil ha venner, og ha det morsomt med de, jeg vil ha en jobb og jeg vil ha det bedre med meg selv. Men det er jo håpløst, når alt jeg gidder er og sitte i fred for meg selv, for da krever ingen noe som helst av meg...

 

Jeg har mine drømmer om og flytte fra denne lille plassen. I de drømmene har jeg alltid klart meg bra. Fått meg jobb, venner og stortrives. Men dette er jo bare drømmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemer med psyken kanskje? Er jo normalt når man har vært/er mobbeoffer. :) Prøvd å søke hjelp? Er ikke bra når det faktisk er så ille at du ikke vil utdanne deg og/eller søke jobb. Det blir ikke bedre av å sitte hjemme og sture!

Egentlig tror jeg du hadde hatt godt av og flytte bort litt, om du er redd for å omgås menneskene der du bor nå. Er jo faktisk mange som har fått det bedre etter og ha flyttet fra hjemstedet sitt :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare sitter på rumpe og depper og tenker at alt hadde blitt bedre om du flytter; GO FOR IT!! Gjør noe med livet ditt, så skal du se du blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel først finne ut hva du vil være!

 

Så er det faktisk litt arbeid å bli sånn som man vil.... vi andre har jobbet hardt for det i mange år!

 

og noen av oss må faktisk ta jobben flere ganger, for det skjer en omveltning i livet ifht helse eller annet som gjør at man må redefinere seg selv.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som om du trenger å bearbeide mobbingen du har blitt utsatt for. Det kan heller ikke være lett å komme over dette når du bor midt blant mobberne fremdeles. Og da er det vanskelig å komme ut av synet du har på deg selv. Ikke lett å endre menneskene rundt deg heller. Det må være beintøft å ikke føle seg likt av de jevnaldrende rundt deg!

 

Jeg tenker vel at du trenger psykologtimer for å komme over mobbingen og få et nytt syn på deg selv, og at det kan være lurt å flytte til et nytt sted, bort fra mobberne.

 

Studerer du på et mindre sted, der de fleste kommer tilreisende for å studere, skulle det også være gode muligheter for å bli kjent med nye mennesker. Ikke for det, jeg har studert i Oslo og blitt kjent med veldig mange mennesker gjennom studiene der også, og fått venner jeg har den dag i dag, mange år etter. Det avhenger vel litt av type studier også. Ikke tenk altfor mye over hva du vil studere hvis det er det du vil. Det viktigste nå er vel å komme i gang med noe, og komme bort fra de negative tankene du har. Men har du barn, er det vel ikke bare bare å reise hvor som helst. Tipper jo at du har barn i og med at du er inne på disse sidene. Uansett; høres jo ut som om du trenger en forandring i livet ditt!

 

Go for it!- som en over her sa! Ta tak i livet ditt! Det høres jo ikke ut som om du går glipp av så veldig mye ved å flytte heller.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...