Gå til innhold

Hva er det med disse gravide bloggerne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

som skal poste magebilde og på død og liv på bekreftet at magen deres har vokst. Enkelte av de står også i truse og bh.. noen ikke i det engang. Jeg er selv gravid og blogger, jeg legger ut magebilde men jeg spør ikke: "HVA SYNTES DERE HAR MAGEN VOKST SIDEN SIST!?!" og jeg står også fullt påkledd på bildene.

 

De skal selvfølgelig få lov til det, men jeg ville aldri gjort det selv. tenker at de kanskje har et litt for stort behov for oppmerksomhet og konsannt bekreftelse på at de ser flotte ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også noen overdriver litt. Greit å være stolt av magen sin, men det må da være måte på hvor mye man kan snakke om den. Jeg tok et bilde da jeg var halvveis, og skal nok ta et når termin nærmer seg. De legges ut på fb og blogg, for at familie og venner skal få se. Ellers forsøker jeg å begrense babysnakket på bloggen min. Den er rellativt sånn som den var før jeg ble gravid, bare med en og annen post i mellom der jeg nevner babygreier, ul og kontroller som har vært viktige for meg. Kunne aldri falle meg inn å ha egen baby/gravidblogg og vil heller aldri legge ut et eneste bilde av barnet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...