Gå til innhold

ultralyd i morgen!!! gru-gleder meg!!!


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

er da 7 uker på vei!!! mistet i sommer så er ganske spent på å se om alt står bra til med den lille!!! ;) tror og håper det går bra denne gangen!!! ;)

 

andre som har vært på tidlig ul og sett et lite hjerte slå?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke denne gangen, men var det sist (uten at jeg husker hvorfor, faktisk) - og da slo hjertet som bare det. Man ser jo egentlig ikke så mye annet, da, men hjerteaktivitet er vel egentlig moro nok i seg selv. Lykke til, det går sikkert helt fint! I morgen kan du oppdatere oss og fortelle hvor deilig det var å se et hjerte som slo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!!! hjertet banket!!! fikk både se og høre den lille!!! helt hærlig!!!!! nå har jeg slått meg til ro med at denne gang vil det gå bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe morsomt:) var innpå profilen din. Jeg og mista sist gang og har hatt 40 dagers sykluser og er nå gravid igjen med termin 3. juli:) har også nettopp vert å sett hjertet slå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! Herlig å høre hjertelyden til den lille da!! Nå går det nok straka vegen til 40 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja satser på det!!!! ;) tenk at vi skal ha babyer til sommeren!!! er helt rart å tenke på!!!! ;) ja var jo litt morsomt at situsjonen vår er ganske lik da!!! kjekt at du også fikk se hjerte slå!!! en herlig følelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...