Gå til innhold

jeg har ingen venner med barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns det er så trist,men har vært mye syk så har mistet kontakten med alle.Lurer på hva jeg skal gjøre for å bli kjent med noen ?Det er ikke så lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man får barn får man ofte ander venner, i barselgruppe, barseltrim, babysang, andre aktiviteter, foreldre i barnehage (barna får jo venner, bestevenner etc), og etter hvert får vennene dine også barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går barnet i barnehage? Kanskje du kan bli kjent med noen av foreldrene der eller om du har baby så kan du melde deg inn i en barselgruppe.

Hva med kirken? Ofte har kirken småbarnstreff el. som man kan delta på.

 

Undersøk hva som finnes i din kommune og meld deg, og barnet, på noe slik at du kan bli kjent med andre foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med angst.Turte ikke å gå i barselgruppe ,osv.Og når det er samlinger i barnehagen så snakker jeg ikke med noen .Er så nervøs å sitter der stiv som en pinne mens angsten river.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hi! Jeg vil gjerne bli kjent med deg:) Jeg er 22 år og har ei jente på 2 år. Vi bor i Bergensområdet, om du bor i nærheten så kan jo vi bli kjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Jeg som bor litt nære.

Kjenner meg igjen, jeg forandret meg mye etter jeg fikk barn.

De jeg har blitt kjent med senere år tror meg nesten ikke når jeg forteller hvor sjenert jeg var.

 

Jeg har tre barn, en på snart 5, og tvillinger på 1.

Send meg en pm om du vil snakke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det akurat som deg i.. Har to barn, å sliter med angst.(sosial angst spesielt) Er hjemme med baby.. Heldigvis bedre enn det var for noen år siden, men det er ikke bare bare.. Bor i vestfold jeg da.. uten lappen, så blir kanskje litt langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...