Gå til innhold

Når du virkelig skal pynte deg (være pen), hva gjør du? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrubber, tar på fuktighetskrem, bruker id pudder, litt solpudder og rouge. Vipper øyenvippene. Legge kajal langs kanten oppe og nede. Legger øyenskygge og mascara. Bruker lipgloss i store mengder. Gjerne med boost-effekt.

 

Håret glatter jeg eller krøller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrubber ansiktet,napper øyenbrun og vokser overleppa. Deretter legger deretter en god ansiktskrem med fuktighet på.

Så bruker jeg en mineral foundation fra Make Up store.

Dereter mineralpudder fra i.d som har en litt mørkere tine en huden min til vanlig.

Så pleier jeg å bruke en beigeaktig lebestift og soter øynene med brun øyenskygge. Pleier å bruke primer under øyenskyggen for da sitter den bedre.

Så bruker jeg en gjennomsiktig maskara på øyenbryna så de holder fasong.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smører fuktighetskrem i ansiktet, tar på bittelitt øyenskygge, maskara og lepsyl.. det er det..he he..Jeg kan ingenting om sminke.

Børster håret eller knøvler det sammen i en haug bake..Slår ut håret utpå kvelden, da er det bølgete og flommende nedover ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrubber ansiktet, legger maske, så fuktighetskrem, primer og foundation. Litt solpudder, sota øyne og naturlig leppestift. Store øredobber og enten krøller (hvis jeg skal være søt) eller slett hår hvis jeg skal være mer stilig. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy mom:)

Skrubber ansiktet

Tar på fuktighetskrem

Tar på "photo finish" som gjør at huden at blir glattere og fundation sitter finere

Tar på fundation

Tar og farger øyenbryn med (napper om nødvendig)

Kajal under og over øyet

Legger øyenskygge

Tar på mascara

Tar på rouge

Og lipgloss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...