Gå til innhold

Er det mulig? :`(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 okt kjøpte jeg meg bil.

Betalte 15% egenkapital som utgjør 36 000,- Bilen kostet totalt da 240 000,-

Det vil vel da si at mitt lån er på 204 000 + evt et etableringsgebyr-det er vel vanlig?

 

Betalte første reining 01.11.10 på 3200,-

 

Har nå fått ny reining med forfall 01.12.10 på 3420,-

 

Det er greit det, (litt høyt månedsavdrag enn det som var planen, men men)

men det står restlån på reiningen etter avdrag fra 01.11.10 på 224 530,-

 

Hvordan i alle dager går det ann.. det er jo 20 000 mer en det låne skulle vert på.. ÅRh, må bare få ut frustrasjonen her før den går ut over barnet mitt, sitter i tillegg fødeklar og sliten, og dette var irreterende hodebry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk om de har lurt på deg en sånn betalingsforsikring. Det skjedde med oss nemlig. Uten at vi ble spurt om det først. Sjekk i det hele tatt opp hvor feilen ligger, for det er jo helt klart en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? rentene regnes vel fra hver termin og ikke alt tilsammen av den anholdte lånesummen som ikke skulle være på mer enn 208 000 maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke etter hvor mye du lånte før du skrev under? Det har jeg gjort de gangene jeg har lånt til bil og da stemmer beløpet vi har blitt enige om. Sjekk etter i papirene du har skrevet under hva som står der. Hvis du ikke er enig i det du har skrevet under burde du snakke med bilselger, men jeg vil ikke tro du kommer langt så lenge du allerede har skrevet under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...