Gå til innhold

Jeg har fått posten til eks i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet fra bf for 2 år siden.

Bf flyttet fra sin bopel for 4 måneder siden, men han har ikke meldt flytting.

 

I dag fikk jeg post fra politiet, med hans navn først, etterfulgt med meg som co adresse.

 

Hvorfor i alle dager begynner de å sende post til meg,som flyttet fra fyren for 2 år siden.?

 

Er alenemor. Får vel trøbbel med nav og no då, siden bf har adresse på ett sted som han ikke bor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føre var !! Hadde ringt til NAV i morgen, og sagt fra.. Forklar det som her, og jeg kan ikke skjønne det skal være noe problem. Du vil iallefall ha ditt på det tørre.

 

 

PS. c/o-adresse betyr jo heller ikke "egen adresse", men en slags midlertidig adresse/besøksadresse el.l.

 

(Jeg bruker f.x. min tantes adr. i Storbritannia som c/o-adr når jeg bestiller ting der på nett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke ringt nav, men til ligningskontoret,som har med flyttemelding å gjøre, spørre de når han har gjort om dette, og si det som det er at du ikke tillater han å bruke din adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er NAV som sørger for utbetalinger o.l., ligningskontoret har ikke noe med det å gjøre.

 

c/o kan man bruke til hvem som helst, det betyr IKKE at det er den adressen han er oppført på, heller stikk motsatt. Man bruker ikke c/o på egen adresse!

 

Ikke sikkert ligningskontoret har lov til å fortelle deg hvilken adr han er registrert på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at politiet har over lengre tid, prøvd å sende han ett brev. Men de har fått det i retur.. Også tror de at han kanskje bor hos meg..?

 

Vi har hatt ulik adresse i 2 år nå.

 

Så skjønner ikke at de plutselig skulle sende noe til meg,med den tro på at han kanskje bor her.

Står stemplet utenpå brevet "Dersom adressaten ikke bor på denne adressen, må brevet returneres til avsender snarest".

 

 

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg opplevde det samme. Fra politiet, faktisk. De sendte brev til hennes adresse, på andre siden av landet, enda han aldri hadde bodd i den landsdelen. De hadde delt adresse menge år tidligere, inntil hun bl gravid og forholdet røyk. Virker som om dette er noe politiet gjør. Send brevet i retur med påskrift adressat ukjent, snarest mulig. Og kontakt nav ja, bare i tilfelle, liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre inn på Politistasjonen med det i måren, å levere det. Spørre de hvorfor de har funnet på å sende det til meg.

 

Om det er bf som har oppgitt meg som co adresse, eller om det var et desperat "rop" fra politiet på å få kontakt med fyren.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...