Gå til innhold

Herregud!! Har hatt fri i hele dag for å studere og sønnen min er på besøk hos en kompis til kl 19...og hva har jeg gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

INGENTING!!!

Har vasket litt på stua og kjøkkenet, satt på en maskin med klær og lest 1 kapittel i boken.

Har hatt fri siden kl 10...

Gud, hvor er disiplinen min blitt av?

Samvittigheten er rimelig sort nå...:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, det er som å høre meg selv dette der:P

Har hatt fri idag jeg og, fra halv ni til 20:00;) mamma skulle passe barna så jeg får lest. Har lest 2 og 1/2 kapittel jeg og, så sovna jeg på sofaen og våknet opp desorientert 4 timer senere hehe.Uff, jaja :P Du har nå ihvertfall fått gjort mer enn meg idag da mtp husarbeid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Du kan trøste deg med at du har gjort mer enn det jeg hadde gjort om jeg hadde vært i din situasjon. ;)

 

Når jeg først får tid for meg selv, blir jeg så lat på grunn av at jeg hele tiden må gjøre husarbeid og ta meg av ungen ellers, at jeg bare koser meg i sofaen med alt mulig godt ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og her blir de som tar nettstudier, 1 år eller fler på eget initiativ, og klarer å være disiplinerte, og klarer det de skal ,mens dere som har fått dere noen stakkars timer alene, for å lese, ikke klarer det...

dårlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skrev det i klar nok tekst.

men kan prøve igjen.dere har ikke disiplin til å gjøre det dere skal noen få timer, når dere sier dere skal lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, studerer på BI som privatist og er snart ferdig med 2 året, så jeg har klart meg fint til nå...Jobber også deltid ved siden av og er alenemor, så disiplinen er det stort sett ikke noe i veien med

Men i dag derimot...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...