Gå til innhold

får barna deres ny skolesekk hvert år hvis de vil?


Ksenia & Anjem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper folk ny sekk hvert år?? Snakk om bruk og kast mentalitet. Min kommer ikke til å få ny sekk hvert år, enten om han vil det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hatt 1.klassesekken i 1.klasse (den de får av trygg trafikk)

I 2.klasse får de velge seg en sekk som passer til de og sitter godt.

Kjøper da ikke ny sekk før den er for liten eller ev.ødelagt da;)

 

Aner ikke hvor lenge "2.klasse-sekken" vil passe da, siden vi har en i 3.klasse og en i 1.klasse nå, men 3.klassingen vår er relativt øy og sekken sitter godt enda hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her skal barna få ha sekken i hvertfall til mellomtrinnet hvis den rommer alt lenge nok og ikke er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, den skal brukes i flere år! Eldstemann går i 6.klasse nå. Han fikk jo ny sekk til oppstart i 1.klasse, og så fikk han ny sekk igjen da han begynte i 4.klasse. Den har han fortsatt, og den skal brukes til den er for liten/ikke lenger riktig for ryggen hans, eller utslitt (og det tviler jeg på den blir innen den er for liten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhode ikke. Min eldste på 8 år må få ny til 4.klasse ser jeg. Han fikk ny til 1.klasse, men den begynner å bli slitt nå + at gutten er så stor for alderen at den ikke sitter så godt på ham lenger. Ellers har jeg egentlig tenkt at de skal få nye til 1. klasse, 5. klasse og 8. klasse (og evt vgs).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...