Gå til innhold

Morsom tråd :-) Flørting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere opplever å bli flørtet med av andre gutter selv om dere er i forhold med barn?

Er det seriøs flørt, eller fylleræl?

 

Innlegg bare for moro skyld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I et forhold med en voksen ja.... Du er 70 år, sitter på gamlehjemmet du da, og man ser såvidt en smilerynke når du ser et glass sherry :-P

Gratulerer, du er heldiiiiig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg flørter vel egentlig med alle jeg møter, damer som menn. Eller har en sprudlende/fleipete væremåte. Men om noen sjekker meg opp trekker jeg meg, for jeg er veldig klar på at jeg er godt gift og ikke interessert i noen andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanlig at mennesker flørter da, enten det er med samme eller motsatt kjønn? Uavhengig av om man er i et forhold eller ei?

Sikkert noen som påstår at de aaaaldri flørter, men de kan trekke huet ut av rævva og face the truth som alle oss andre; enkelte mennesker får frem en lekenhet i oss. Flørten! Uten at det på noen som helst måte betyr at man hinter om noe, ønsker noe eller leder an til noe som helst!

 

Ja, jeg blir flørtet med. Ofte. Og jeg flørter også. I de aller fleste tilfeller er det ikke bevisst flørting (snakker nå for mitt eget vedkommende ja), det er en naturlig reaksjon på enkelte mennesker,- det være seg deres vesen, utseende, humor etc.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...