Gå til innhold

"Menn som henger seg opp i damas kropp og størrelse er noen umodne drittunger"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så kollegaen min under lunsjen i dag. Hun er virkelig overvektig, ikke tar hun noe godt vare på seg selv heller. Presser seg inn i små størrelser så kameltåen og valkene vises...Alltid med fett hår.

Uansett, vi kom inn på temaet kropp, helse og slanking og hun slang denne påstanden ut. Litt korttenkt og barnslig synes jeg, det er jo ingen hemmelighet at menn, akkurat som kvinner foretrekker en sunn og slank partner? Uten å være over snittet utseendeopptatt, drittsekk og barnslig av den grunn?

Jeg tror hun bruker det som trøst, alle menn som foretrekker slanke damer fortjener ikke henne på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forelsker meg i personen ikke kroppen, men jeg personlig tenner ikke på overvektige menn, samme som jeg ikke tenner på syltynne menn heller. Det må finnes en fysisk tiltrekning om man skal forelske seg.

Veninna di går nok litt i forsvar og høre nok litt bitter ut synes jeg.

Men nå finnes det også menn som liker damer med litt ekstra på kroppen, så smaken er som baken.

Dette er like individuelt som mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er en ikke en umoden drittunge fordi en liker eller ikke liker en viss kroppstype!

Mannen min liker ikke sterkt overvektige, og heller ikke syltynne damer. Det tenner ham rett og slett ikke. For min del gjelder nøyaktig det samme, bare i forhold til menn.

 

Når jeg var på leit etter kjæreste så valgte jeg ut "kandidatene" etter hvilken kroppstype de hadde, og interesser. Fotballinteressert, glad i rollespill på nett, eller ofte ute og festet gjorde at de ble luket ut, nettop fordi det ikke passet med mine interesser. Er vel en barnslig drittunge jeg også da i følge henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om hun bruker den påstanden der som en unnskyldning for å slippe å gjøre noe med seg selv.

"det er ikke jeg som trenger å forandre noe, det er alle andre det er noe galt med"

Når en når en viss størrelse så bør en nesten innse at en har lite kontroll på egen helse og gjøre noe med det fremfor å synes synd på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig i at man er litt umorden som henger seg opp i kropp, et menneske har jo mange andre kvaliteter enn bare utseende og kropp. Men man har jo selvfølgelig forskjellige preferanser, jeg selv liker ikke tynne menn, men heller ikke for muskuløse, men det betyr jo ikke at hvis jeg hadde møtt en kjempegrei, snill mann som oppfyller alle andre kriterier, men dessverre er litt for høy og hengslete, ikke har noen som helst sjans på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg liker slanke menn og det står jeg for. Hadde aldri falt for en overvektig mannn. Forventer av en partner at han tar vare på seg selv og fører en forsvarlig livsstil.

Forstår ikke hva som er kjipt med at menn gjør det samme, virker som om det er flere overvektige kvinner som lever med en partner som liker/aksepterer det, enn det er tykke menn med slanke kvinner som partnere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med en som var lang og hengslete som bare det, og en som var liten og tykk. Fikk til stadighet kommentarer på hvorfor jeg ikke "fant noen bedre, jeg som er så pen og veldreid"

 

Samfunnet legger opp til at man skal gå etter kropp og hvordan folk ser ut, mer enn hvem de er som mennesker, men jeg har alltid gjort det motsatte.

 

Men når sant skal sies fant jeg drømmemannen min ved å først se han på et bilde som jeg fallt totalt for. Heldigvis for meg hadde han også verdens mest sexy personlighet, så det ordnet seg fint der ja. Han må gjerne gå opp eller ned i vekt og muskelmasse som han selv vil. Jeg elsker han for den han er. :)

 

Ville aldri blitt sammen med noen kun fordi jeg likte hvordan de så ut, men har vært sammen med noen jeg ikke helt syntes så så fantastisk ut før i tiden, og det fungerte helt fint.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke overvektige menn, og det mest usexy jeg vet er menn med flaskehalsskuldre. Det klarer jeg rett og slett ikke....Har alltid vært sånn. De mennene jeg forelsker meg i har alltid hatt brede skuldre. Korte armer og korte ben er også turn off for meg....Men de trenger ikke se ut som fotomodeller. Synes kropp er viktigere enn ansikt. Men personligheten teller mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun høres veldig bitter ut denne kollegane.hadde hun vaska håret og gått i rett str så kanskje hadde hun fått en mann hun også.men med den holdningen så ser det ut som hun skylder på alle andre enn henne selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...