Gå til innhold

Såvidt jeg fortsatt henger med i april-klubben!


RockMyWorld

Anbefalte innlegg

Var på ordinær ul i dag og ble satt fra 7. til 1. april. HURRA! Da ble det en uke mindre å vente. Alt så bra ut :-) Den kommende storesøster har sett bilder av lillebror i magen og alt er bare stas.

*LYKKE*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så morro :D

Alltid gøy å bli satt frem. Jeg var til tidlig ul, da ble jeg satt tilbake to uker. Det var ikke like morro :P

 

Så får vi se imorgen hva det blir da. Ord. UL. på meg imorgen :D

 

Gratulerer så masse til deg/dere ihvertfall ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også satt frem terminen fra 6.til 1. April og henger derfor bare såvidt med i april-klubben! Førstemann kom tre dager på overtid, så om jeg følger samme rutine denne gangen blir det ikke fødsel før termindatoen hvertfall! :) Hva tenker du om å kanskje få aprilsnar baby?? Har svigerinne som fødte 31. Mars og var sjeleglad for å ha unngått 1. April! Synes ikke det er så ille jeg da! Jordmor fortalte at det visst var den datoen ifg SSB at flest nordmenn har bursdag! Så snuppa vår blir ikke alene om hun kommer på termindagen hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at vi er flere arpil-snar'er her :-)

Jeg har ikke tenkt over det som noe negativt å få 1.april-barn i det hele tatt jeg faktisk. Eneste er at vi allerede har et 1.april-barn i familien, så det hadde jo vært greit med to ulike datoer (tantebarnet mitt). Fødte 5 dager før termin sist gang, men regner egentlig med å gå på overtid denne gangen, for kan bare ikke fatte at 1. april kan stemme. Haha!

Morsomt at det er den datoen fleste nordmenn er født på da! Det visste jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...